Steven_K_777654
Sint-Truiden, België

Mooi verzorgd hotel in een mooie omgeving

Beoordeling van Alpen Adria Hotel & Spa
4,0 van 5 bollen25 aug 2018 beoordeeld
Middelgroot hotel, kort bij de Presseggersee. Als je minimum drie nachten verblijft, krijg je een toegangsticket voor de ligweide aan de zee over het hotel (de moeite waard voor kinderen / grote speeltuin, mooie ligweide, restaurant en uiteraard een prachtig ondiep warm meer!). Het hotel zelf is niet super modern, maar is netjes en heeft het comfort dat nodig is (WIFI etc).

In het hotel heb je een binnenzwembad, buitenzwembad, bubbelbad en verschillende sauna's. De zwembaden zijn niet zo groot, maar voldoende om eens eens een duik te nemen. De ligweide van het hotel zelf is ook verzorgd, met kleine speeltuin, trampoline etc. Kinderen kunnen hun hier zeker vermaken.

Het ontbijt was lekker, alsook het avondeten. Wij hebben hier geen opmerkingen over.

Er is voldoende te doen in de omgeving.

Tip: Met de kinderen zeker eens de rodelbahn in de buurt proberen!
Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
12.6 km van Alpen Adria Hotel & Spa
  • Booking.com
14.8 km van Alpen Adria Hotel & Spa
Meer hotels in Hermagor bekijken
Beoordeeld op 23 juli 2017

Het hotel heeft vele faciliteiten, zoals uitgebreide sauna's en zwembaden (binnen en buiten). Toch was het voor ons geen tophotel. Het ontbijtbuffet is wel goed, wat je mag verwachten van een 4 sterren hotel. Het avondeten hebben we wel eens beter gehad, het was okay. Helaas veel vliegen in de eetzaal. Het hotel is wel druk. Wij zaten aan de straatkant, waar je dus al het verkeer hoort en ook tot 's avonds laat het gepraat op het terras. Ik zou een volgende keer zeker kiezen voor een duurdere kamer, bijvoorbeeld in het aangebouwde gedeelte. Eerlijk is eerlijk, voor kinderen is het een paradijs. Internet is gratis.

Kamertip: Neem geen kamer aan de straatkant
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 16 juli 2017

mooi hotel met fantastische ruime kamers.(douche onder bubbelbad boven)
we lagen wel in het bijgebouwde stuk.
aan de overzijde lag het karnten ferienpark waar we gratis inkom hadden (normaal 84 euro inkom voor 4 personen)
het mindere aan dit hotel was dat er geen buffetvorm is maar dat je dagelijks een 5 gangen menu krijgt. (alleen het hoofdgerecht heeft 3 keuzes)

Kamertip: de gezinskamers in de nieuwbouw bestaan uit 2 ruime kamers. onder voor de kinderen en boven voor de ouders. beide kamers zijn zeer luxueus.
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Super hotel, we waren er voor de 2de keer.
September gaan we weer ernaar toe.
Super vriendelijk personeel en willen je op alle manieren helpen zodat je een fijne vakantie hebt..
Perfect en uitgebreid ontbijtbuffet..
Avond eten is ook zeer goed, je komt niks te kort..
Vanuit het hotel kun je peefect de mooie omgeving verkennen..
Op ongeveer 15min sta je in Italië...

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 12 september 2016 via mobiele applicatie

Redelijk goed. Ik ben wel eens in betere 4 sterren hotels geweest (maar die waren ook duurder dan deze). Maar dit is redelijk goed. Mooi zwembad, binnen en buiten. Eten is wisselend. Ene keer lekker, andere keer wat minder. Niet altijd 4 sterren vonden wij, doorgaans wat gewoontjes. Saladebuffet weinig variatie. Diner: qua opmaak van de borden wordt er niet al te veel moeite aan besteed. Hotel: kamers niet al te groot maar wel netjes en schoon. Mooie ligging vlakbij de presseggersee en de omgeving biedt veel mogelijkheden. We zijn er ook eens in juni geweest toen het rustiger was; dat was ons beter bevallen dan nu in het drukke hoogseizoen in augustus.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 19 januari 2016 via mobiele applicatie

Modern ingericht hotel met een duidelijke Oostenrijkse oorsprong.
De kamers zijn ruim, moderne badkamer en een goed bed met (te) zachte kussens. Gelukkig hebben ze een extra stel kussens klaargelegd.
Lekker zwembad en bubbelbad.
3 sauna's en 2 stoomcabine's maken het spa gedeelte compleet.
Voor de kinderen is er buiten en binnen een speeltuin.
Het restaurant is prima met lekker eten.
Ontbijt buffet is uitgebreid en goed verzorgd.
Bar is gezellig en knus ingericht.
Tip: zorg ervoor dat je niet een kamer boven de bar krijgt, af en toe staat de muziek net iets te hard.

Datum van verblijf: januari 2016