15 juli 2018 beoordeeld

Geboekt voor 3 dagen bij een week treinreis door de Schotse Highlands, als duurste hotel in onze planning. Uiteindelijk ingekort tot 2 dagen en naar een prachtige B&B om de hoek verhuisd omwille van tegenvallende ervaring in Westhighland Hotel. Volgens balie is er altijd (enkel) wifi op gelijkvloers , wat er dus (bijna) niet is , de tv op de kamer is er eentje met een minischermpje en zonder signaal, de kamer zelf had zo'n dunne muren dat je amper kon slapen van de geluidsoverlast van anderen (douche / babbelende buren / deuren) en we logeerden op de 2de verdieping met heel veel trappen en branddeuren zonder lift dus sleuren met de bagage. Voor het ontbijt werd extra geld gevraagd, tussen de 7,50 en 12,50 pond per persoon per dag en dat alles maakte dat de charme van het gebouw en de mooie inkomhal verloren ging. We waren ook geshockeerd dat er in de tuin aan het hotel met een geweer meeuwen van het dak werden neergeschoten. Dit was allesbehalve wat we verwachtten op onze trip.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden dit hotel als tussenstop tussen Fort William en Isle of Skye.
Na een klein klimmetje naar de ingang (en hiermee volgens mij niet geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn) kwamen we bij de ingang.

Mooie receptie/hal/bar en prachtige trap naar boven naar de kamers. Wij hadden een recent vernieuwde kamer, met uitzicht op het water. Heel mooi!

Het personeel was vriendelijk. Het barpersoneel (en bij het ontbijt) leek nog wat jong en onervaren. Daar zit nog wat verbetering

Het hotel heeft nog niet overal WiFi.

Dus, ben je goed mobiel en niet afhankelijk van WiFi, en houd je van een beetje sfeer? Dan is dit een prima keuze!

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
22 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 1 overnachting geweest en dat was een erg leuk hotel, met een prachtig uitzicht op de hooglanden! Alleen het ontbijt was aan de magere kant! Verder perfect voor een verblijf in mallaig! Ik zal het ontbijt gewoon halen bij een van de twee supermarkten om de hoek

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat ik laat aankwam met de trein en hier inchecken nog mogelijk was hier 2 maal geboekt. De ontvangst was goed maar de kamers matig. 1 kamer rook naar eten maar gelukkig kon ik nog wisselen Verder was tv alleen werkend als je de attenne zeer goed neerzet. Het onbijt en avondeten was ok.
De badkamer rook muf en de wc bril was te klein. Ik heb verder goed geslapen maar het kan beter.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft een prachtig uitzicht als de zon schijnt. Ook de bar die hiernaast zit is prima!
De hotelkamer (wij hadden nummer 20) was op zich prima, op de heel vieze geur op de badkamer na, en de rook van een nabijgelegen schoorsteen die de kamer inkwam.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner