“oke”

In de Walcherschen Dolphyn
Geclassificeerd als nr. 27 van 37 Restaurants in Domburg
Keukens: Internationaal
21 maart 2020 beoordeeld

Redelijk goed gegeten, maar niet erg bijzonder. Saus uit een pakje vermoed ik. Op het terras gedeelte gezeten. dat is een gezellig stukje.

Datum van bezoek: augustus 2019

15 maart 2020 beoordeeld

koffie met walnotentaart (die echt lekker was) en poffertjes ( niet speciaal) gegeten.....kan niet zeggen dat ik iets bijzonders hierover mee kan geven...

Datum van bezoek: maart 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze horecagelegenheid ligt midden in het gezellige centrum van Domburg. Het interieur heeft mooie historische elementen en in de serre is het heerlijk zitten met uitzicht op de gezellige drukte buiten op straat. De kaart is vrij uitgebreid en mijn lunch zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk. De bediening was vlot en vriendelijk.

Datum van bezoek: januari 2020
27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier wat koffie gedronken en geborreld.
de uiensoep is echt een aanrader en de poffertjes waren ook erg vers!
Al het eten wat voorbij kwam zag er heerlijk uit en grote porties!

Datum van bezoek: december 2019
24 november 2019 beoordeeld

de Walcherschse Dolphijn is een fijne zaak met een gezellige serre, waar je wordt bediend door prettige attente dames. lekkere kaart dito wijntjes en heerlijke taart. de kok kwam zelf de slagroom-wafel serveren...

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die In de Walcherschen Dolphyn bekeken, bekeken ook

In In de Walcherschen Dolphyn geweest? Deel je ervaringen!