“Heerlijk!”

Domburgsche Bier en Melk Salon
Geclassificeerd als nr. 11 van 38 Restaurants in Domburg
Keukens: Nederlands
21 maart 2020 beoordeeld

Wat een gezellige lunchroom! Vegetarisch eten van biologische kwaliteit. Prima koffie en een gezellige tuin. Een plekje om naar terug te keren!

17 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goede lunch voor vegetariërs of vleeseters in een gemoedelijke sfeer.
Ook om lekker even elkaar bij te praten

Datum van bezoek: oktober 2019
14 oktober 2019 beoordeeld

Een originele en sympatieke salon voor ontbijt, lunch of zomaar tussendoor. Leuke, interessante kaart. Wat wij kozen was van prima kwaliteit. Met daarbij zeer vriendelijke, leuke bediening. Kortom, als we weer in de buurt zijn komen we hier zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten en drinken is goed verzorgd. De bediening is vriendelijk. Plaats om te zitten in de tuin is wat rommelig maar heeft ook charme. Helaas laat het sanitair te wensen over. 1 toilet voor alle gasten. Naast wachtrijen heeft dit ook invloed op hygiëne. Dit heeft een negatieve impact op het totale gevoel. Hoe gaat men dan immers om met voedselbereiding? Heel jammer en in mijn ogen een noodzakelijk verbeterpunt.

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere melk en koffie in de gezellige tuin.
Ook het eten was zeer goed.
Daar komen we zeker nog eens terug.

Reizigers die Domburgsche Bier en Melk Salon bekeken, bekeken ook

In Domburgsche Bier en Melk Salon geweest? Deel je ervaringen!