“Voortreffelijk”

Geclassificeerd als nr. 4 van 38 Restaurants in Domburg
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De net verbouwde Visbar is een lust voor het oog en de gerechten zoals altijd een streling voor de tong. Het personeel vlot en vriendelijk. Van een gezellige familie avond genoten.

4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Welk beeld heb je bij een visbar? Als je op het web er op zoekt, ga je direct naar deze uitspanning in Domburg. Slimme zet dus zo’n naam. Het blijkt een gewoon restaurant, in de aankleding dan, want de gerechten zijn buitengewoon. Buitengewoon goed wel te verstaan. Deze keer gingen we voor de pokebowl surf & turf. Tot en met de laatste rijstkorrel bereid! Een fantastisch gerechtje, geweldige ingrediënten, mooi gebracht. Een pokebowl die mij lang en plezierig zal heugen, hulde voor deze chef!

Datum van bezoek: maart 2020
23 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het gezellige dorpje ligt de Visbar. Je krijgt er verse vis, vissalades en noem maar op. Heerlijk. En het is er altijd druk. Een aanrader om even tussendoor een lekker visje te eten.

22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben na een stormachtige wandeling bij dit restaurant een late lunch/vroege borrel gehouden. Wij hebben veel verschillende gerechten van de borrel en de voorgerechten kaart gekozen. Alle gerechten waren heerlijk en lekker vers.

De bediening was zeer vriendelijk! Ook een klein ongelukje bij het uitserveren werd zeer professioneel en bovenal meer dan attent opgelost. Wij komen hier zeker terug!

20 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op een avond een lekkere salade tonijn gegeten. Hier voor de tweede keer gegeten en ook dit keer was de bediening niet heel vriendelijk. Toch jammer want dat kan net het verschil maken. Koffie is goed bereid en je krijgt er een lekker stukje brownie bij, altijd fijn.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die De Visbar bekeken, bekeken ook

In De Visbar geweest? Deel je ervaringen!