Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

Redelijk gegeten, een tournedos en mosselen met friet en salade. Eigenlijk geen bijzondere hoogstandjes. Prijs/kwaliteit een zes. Bediening is traag en onderbezet. Kortom geen aanrader bij de ruime keus in Domburg.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Gelegen in het centrum van Domburg met een eigen parkeerterrein. Goede uitvalsbasis voor strand, fietsen en wandelen rondom Domburg.
Kamer was niet groot maar daar ben je toch niet veel want in Domburg is het op straat te doen. Ontbijt is goed, niet bijzonder maar goed. Bij goed weer kun je heerlijk voor op het terras ontbijten en tegelijkertijd mensen kijken.
Vriendelijk personeel en kamer wordt elke dag keurig schoongemaakt.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 2 juni 2019 via mobiele applicatie

Het duurde veel te lang voordat het eten kwam, eten was niet vers en kwam uit blik. Prijs-kwaliteitverhouding slecht vragen de hoofdprijs voor zwarte spareribs en droog vlees. Proeverij van vis,vlees en schaaldieren. 2 garnalen van de Aldi 2 inktvisringen van de Aldi 2 bitterballen van de Aldi en 2 spareribs van de Aldi. Na commentaar tonijnsalade uit blik gekregen. Het eten is absoluut niet vers. Zeker geen aanrader!!!!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 3 mei 2019

Opnieuw gekozen voor het terras van het restaurant van Hotel De Burg in Domburg. Gekozen vanaf de lunchkaart voor gegratineerde mosselen (a € 11,75) en kibbeling (a € 12). De mosselen waren goed, maar qua hoeveelheid - gezien de prijs - niet echt veel. De kibbeling (slechts 7 kleine stukjes) was ronduit slecht: niet vers, droog en te lang gebakken. Het leek wel voorgebakken en opnieuw gebakken kibbeling uit een groothandelsaanbieding. Niet opgegeten, maar teruggestuurd. Aangeboden korting a € 6 geaccepteerd. Hopelijk doet de keuken wat met deze ervaring. De Glühwein is goed, maar - helaas - sinds ons vorige bezoek in januari 2019 weer duurder geworden...

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Vandaag wezen lunchen in Hotel de Burg. Ik ben ronduit teleurgesteld in de gang van zaken hier.

Eerst bestelden wij drankjes die vrij snel al kwamen. Ikzelf had Ice Tea waar geen prik meer op zat. Terwijl ik duidelijk gevraagd had om ice tea met prik.

Daarna hebben we het eten besteld. Ik had de club sandwich. Pas na 25 minuten bijna een half uur kwam het eten op tafel.

Op mijn bord lagen zelfgemaakte vette chips die niet alleen moddervet waren maar ook nog smakeloos.

De clubsandwich was gemaakt van oud brood, duidelijk te proeven en die 2 stukjes kip die erop zaten waren ook niet gekruid.

Een teleurstellende ervaring om kort samen te vatten. Geen aanrader, en ik kom er niet meer terug.

Datum van verblijf: april 2019