“Redelijk restaurant”

OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 35 van 38 Restaurants in Domburg
15 maart 2020 beoordeeld

Het restaurant rook helemaal naar frituur.
Sushi was vers maar miste smaaksensatie.

Sfeer in restaurant is ook niet erg gezellig

Datum van bezoek: maart 2020

25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi, een erg leuk restaurant met vriendelijk personeel. We waren met 2 jonge kindjes en er werd goed meegedacht waar we het beste konden gaan zitten. Kortom, wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2020
8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten! Bediening was super (gastvrouw Ay Fen) Wij komen ook vaker in Middelburg bij Sakurahuis Middelburg voor sushi te eten. Smaken en kwaliteit zijn hetzelfde. In Domburg een iets andere kaart, naar ons inzien ruimere keuze. Maar wij komen zeker nog wel eens terug. Jullie zijn goed bezig!

Datum van bezoek: december 2019
1 maart 2020 beoordeeld

Datum van bezoek: februari 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Sakura Huis Domburg bekeken, bekeken ook

In Sakura Huis Domburg geweest? Deel je ervaringen!