Beoordeeld op 14 februari 2020

We hebben het hier heerlijk gehad. Het personeel is behulpzaam, de kamer (110, op de begane grond) was luxe (dat wil zeggen: ruime kamer, van alle gemakken voorzien, koffiezetapparaatje, mooie verlichting, fijne stoelen, goed bed, modern sanitair), het restaurant heeft originele gerechten met veel keus voor de vegetariër, met een correcte, klantvriendelijke en vrolijke bediening (Kevin, je was top!). Niets te klagen. Vorig jaar waren we hier ook tijdens de modelbouwbeurs in de Zeelandhallen en dat was zo goed bevallen dat we er dit jaar weer boekten, ook al is het niet de goedkoopste locatie. Gewoon goed; het geld helemaal waard.

Kamertip: We zaten vorig jaar op de eerste verdieping. Daar waren de kamers goed. Dit jaar op de begane grond. Ook goede kamers.
Datum van verblijf: februari 2020
VGLizzy, Front Office Supervisor van Van der Valk Hotel Goes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 februari 2020

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Fijn om te vernemen dat uw verblijf naar wens is verlopen.
Uw beoordeling wordt zeer gewaardeerd en uw complimenten gaan wij doorgeven aan ons personeel.
Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! ^LG

Beoordeeld op 20 januari 2020

Wij hebben wederom enkele nachten verbleven in dit hotel. Wij waren genoodzaakt een duurdere kamer te reserveren. Deze was beduidend slechter dan de standaard kamer. De douche was spiegelglad, hetgeen voor ons als senioren een hele inspanning was om overeind te blijven. Het toilet was zo klein dat de deur open moest blijven. Dit was bij de standaard kamer beter. Het bed was prima.

Kamertip: Een standaard kamer is aan te bevelen.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 14 januari 2020 via mobiele applicatie

De locatie van het hotel net buiten Goes aan de snelweg is prima. Ook parkeren is geen probleem.
Ontvangst is vlot en vriendelijk.
Kamer zit er netjes uit maar is gedateerd. Sanitair is wel redelijk nieuw/modern. Geen airco op de kamer hetgeen gelukkig geen probleem is want het is fris buiten.
Kamer is ruim qua opzet en heeft best veel bergruimte.
Zoals steeds vaker is er wel een mini koelkast maar moet je deze zelf vullen (als je wilt)
Ontbijt is uitgebreid maar ontbijtruimte is sfeerloos.
Prima verblijf voor zaken maar minder voor privedoeleinden.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Coastal12578806716, Front Office van Van der Valk Hotel Goes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2020

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf bij ons te beoordelen!
Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen
zijn bij Van der Valk Hotel Goes. ^LG

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Maandmenu januari, keuze zalmtartaar, risotto en surprise ijs. Tafelgenoten Spareribs en black angus steak (goed “rare” gegaard zoals gevraagd) en kindermenu. Kids hebben veel keus, ook voor- hoofd en nagerecht. Maar helaas duurde het wachten veel te lang. Drinken bijna op toen het voorgerecht kwam. En we waren onze honger kwijt toen eindelijke het hoofdgerecht kwam. Heb t toen het restje van de risotto maar mee naar huis genomen. Dit overigens ook gemeld bij de bediening en via een review op hun eigen site. Ze bleven vriendelijk en gaven aan dat de bereidingswijzen van onze gerechten veel tijd vergden. Maar aan tafel om 17.00 en om 18.15 nog geen hoofdgerecht is lang wachten. Zeker voor onze kleuter. Foto van het surprise nagerecht van het menu

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Wij komen 2x per jaar een weekendje naar Goes. Lekker uitwaaien en genieten. We kiezen altijd voor het Van der Valk hotel. Kamers zijn altijd netjes en schoon, personeel is vriendelijk en het eten in het restaurant ( a la cart) is heerlijk! Wij boeken wel altijd de luxe kamer en hebben 1x een suite geboekt voor 1 nacht. Was een geweldige ervaring!

Datum van verblijf: april 2019
Coastal12578806716, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Goes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2020

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn te vernemen dat uw bezoek aan ons hotel naar wens is verlopen! Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn bij Van der Valk Hotel Goes. ^DL