Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

We hebben ons heerlijk laten verwennen door a la carte gerechten. Heerlijk rijkgevulde vissoep, verrukkelijk knoflookbrood en een magnifieke garnalencocktail. Ook de hoofdgerechten waren uitstekend, evenals de nagerechten. De dame blanche zou een van de twee toefjes mousse mogen inwisselen voor een bolletje roomijs extra. Vanwaar het verrassende? Valk Goes staat qua aankleding in de schaduw van Valk Middelburg. Maar wat ons betreft is het eenmaal binnen andersom!

Datum van verblijf: augustus 2019
Coastal12578806716, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Goes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw beoordeling en complimenten met betrekking tot onze gerechten. Wij zijn ons er van bewust dat wij niet te vergelijken zijn qua aankleding met onze vestiging in Middelburg. Fijn om te lezen dat u dit binnen anders heeft ervaren. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn bij Van der Valk Hotel Goes. ^DL

Beoordeeld op 8 augustus 2019

prima hotel met de voorzieningen die er zijn. eten was verrukkelijk dus hou je echt van eten dan is deze van der valk een aanrader. de kamer was prima verzorgd en de mensen in de bediening zijn allemaal even behulpzaam.

Kamertip: kies datgene wat bij je past
Datum van verblijf: mei 2019
Coastal12578806716, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Goes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2019

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn te vernemen dat de gerechten en de kamer aan uw wensen hebben voldaan. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^DL

Beoordeeld op 4 juli 2019

Wij hadden het weekend van vrijdag 28/06 tot zondag 30/06 geboekt met inbegrip van ontbijt en avondeten.
Onze eerste maaltijd was het avondeten en je weet niet wat je eerst moet nemen, zo groot is de keuze in zowel koud als warm en het personeel zorgt ervoor dat alles tijdig beschikbaar is voor de gasten.

Ook bij het ontbijt ontbreekt er niets en wij hebben natuurlijk genoten van het groot buitenterras zowel 's avonds als bij het ontbijt.

De kamer zelf heeft alles wat je nodig hebt en is verzorgd en goed onderhouden.

Een echte aanrader voor het rondtoeren in Zeeland naar de diverse stadjes zoals Goes, Veere en dan over de Zeelandbrug naar Zierikzee.

Datum van verblijf: juli 2019
Coastal12578806716, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Goes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Erg fijn om te vernemen dat uw arrangement aan uw wensen heeft voldaan en dat de kamer en onze locatie uw verwachtingen hebben voldaan. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn bij Van der Valk Hotel Goes. ^DL

Beoordeeld op 30 juni 2019

Goed hotel wat je van een vd valk mag verwachten. Goed voor doorreis voor 1 nacht. alles schoon en netjes. Hotelbar vriendelijk en prima evenals het ontbijt!. Kamers waren goed en groot. Badkamer modern en uitstekende inloopdouche.

Kamertip: Kies een kamer in de nieuwe aanbouw. dat zijn betere kamers
Datum van verblijf: juni 2019
Coastal12578806716, Front Office Manager van Van der Valk Hotel Goes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2019

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn te vernemen dat de kamer, de hotelbar en ons ontbijt aan uw wensen heeft voldaan. Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. ^DL

Beoordeeld op 30 juni 2019

Goed gelegen en gezellig Van der Valk hotel. Luxe kamer biedt het gewone comfort zonder meer. Ontbijt is verzorgd en voldoende uitgebreid. Restaurant biedt een kaart met voldoende keuze voor iedereen, mogelijk om buiten te eten op het terras. Vlotte en vriendelijke service. Goede ligging om de rest van Zeeland te verkennen.

Kamertip: Kamer met zonneterras
Datum van verblijf: juni 2019

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te vernemen dat het ontbijt en onze gerechten op de dinerkaart aan uw verwachtingen heeft voldaan. Goed om te lezen dat de ligging naar wens is geweest om Zeeland te kunnen verkennen. Graag tot ziens bij Hotel Goes. ^DL