“Aanbeveling tot afhalen!? JA”
Beoordeling van Restaurant Kale & de Bril

Restaurant Kale & de Bril
Een tafel reserveren
ma 25/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 70 Restaurants in Goes
17 maart 2020 beoordeeld

Voor een eerste keer 'moeten' afhalen; chapeu! Zeer smaakvol en prima kwaliteit - kwantiteit verhouding.

14 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk 6 gangendiner gehad met bijpassende wijnen. Alles was perfect. Ook is de sfeer en de aankleding heel mooi en rustgevend.

7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten!
4 gangen menu & bijpassende wijnen.
Gezellige persoonlijke benadering.
Verse producten en kunstwerkjes op je bord!

7 maart 2020 beoordeeld

We zijn gegaan voor het complete pakket: 6 gangen met wijnarrangement, 5 soorten kaas en zoute friet. Het eten is geweldig, de bediening persoonlijk maar niet te. De kale en de bril kwamen ook zelf aan tafel uitleg geven. Gezien de locatie en de intree lijkt me dit geen restaurant waar je zomaar 'per ongeluk' naar binnen stapt. Toch was het op vrijdagavond redelijk bezet, niet helemaal vol. Binnen ziet het er mooi uit. Je kunt de keuken binnen kijken, je hoort er aan tafel niets of weinig van. Op de website van het restaurant kun je het menu ook vinden, duidelijk uitgelegd ook. Al met al een aanrader.

2 maart 2020 beoordeeld

Inmiddels misschien wel al voor de tiende (!) keer teruggegaan, vanwege het altijd verrassende heerlijke 6-gangen menu! Bijkomend voordeel is dat mijn vrouw het daar ook elke keer herlijk vindt! Deze keer o.a. ossenworst, prei, rode poon, en nog veel meer! Ik ben geen gemakkelijke eter, maar deze mannen krijgen het elke keer weer voor elkaar om er een heerlijke compositie van te maken, zelfs als ik mijn bedenkingen heb bij wat er op het menu staat (omdat ik dan denk dat ik het niet zo lekker ga vinden). Elke keer weer een verrassing, een sensatie, een heerlijke combi van smaken die erg goed bij elkaar passen! En natuurlijk bijpassende wijnen erbij, heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant Kale & de Bril bekeken, bekeken ook

In Restaurant Kale & de Bril geweest? Deel je ervaringen!