Beoordeeld op 27 februari 2020

Hotel restaurant met een goede ligging niet te ver van de Duitse A-30. Voldoende parkeerruimte en inchecken gaat snel. In het oude deel geen liften en zeer onhandige trappen om met bagage naar boven te komen. Bovendien is de inrichting enigzins over de houdbaarheidsdatum. Kamers zijn sober maar netjes, badkamer van het type nostalgie, jaren 80. Douche zonder thermostaatkraan en wastafels idem.

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 januari 2020 via mobiele applicatie

Gedateerd mag je wel zeggen. Een investering om op te knappen lijkt me een goed plan. Vriendelijk personeel; niets mis mee.
Jammer van het beestje op ons bed bij het wakker worden: zie foto.
Bij de receptie zei men dat het een veel voorkomende trip is in deze omgeving.

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Erg gedateerd. Bediening matig, er worden veel fouten gemaakt Rustige ligging. Niet erg schoon. Weinig personeel dus je moet ze opzoeken als je wat wilt. Netjes ontbijt met genoeg broodjes. Erg ruim parkeerterrein.

Beoordeeld op 12 januari 2020 via mobiele applicatie

Bedden waren goed en vloerbedekking was schoon. Niemand bij de receptie bij aankomst. Na lang zoeken eindelijk iemand gevonden. Badkamer ziet er niet uit, verroeste verwarming en doucheputje. Gehele douchecabine deuren ontbraken, opdn douche met ouderwetse koude en warme draaiknoppen. Douche of heet of koud. Handdoeken keek je bijna doorheen zo dun. Nooduitgang was afgesloten. Dat dit open mag blijven! Ik zou niemand aanraden hier te verblijven. Ook al is het goedkoop. Kan niet meer deze tijd.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Een
gezellig en knus Hotel restaurant Zeer vriendelijk personeel. Alleen kerst diner de eerste kerstdag, was het vlees een te grote portie. De dag naar kerst was het diner helemaal t op. De ambiance was ook goed.

Datum van verblijf: december 2019