Beoordeeld op 1 augustus 2020 via mobiele applicatie

We vierden de 70e verjaardag van mijn vrouw en verbleven in een mooie, ruime kamer met terras aan de heerlijke tuin. Leuke bijkomstigheid: in de tuin ligt ook een afslagveldje voor golfers die tijdens hun vakantie het golfen niet kunnen laten. In de paraplubak staat voor hen een setje clubs klaar.

Vooral in deze coronatijd moet een hotelkamer hygiënisch en schoon zijn. Dat was dik in orde. Net als het heerlijke en ruim bemeten bed.

We brachten de avond door in de romantische binnentuin en genoten van een heerlijk driegangendiner: het verrassingsmenu. Echt sterrenkwaliteit. Het ontbijtbuffet de ochtend erna, met bediening vanwege corona, was ook dik in orde. Zeer uitgebreid, met verse jus d'orange.

Waren we tevreden? Ja, heel erg. We voelden ons echt verwend, ook door de relaxt vriendelijke wijze waarop de staf de gasten tegemoet treedt. Vooral de dames van de receptie verdienen een pluim: geen moeite was ze teveel.

Komen we dus nog eens terug in dit heerlijke hotel? Vast wel!

Beoordeeld op 31 juli 2020

Nog in Corona tijd naar de Lutte en met open mind gearriveerd. Het eind resultaat of we niet weg waren geweest. Zo heerlijk relaxed en zeer goede bediening. Het diner werkelijk fantastisch, dank iedereen bij de Bloemenbeek voor 2 dagen ontspanning na alle weken van opsluiting.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel midden in het mooiste stukje van Twente.
Dineren met bijpassende wijnen en fantastische gerechten.
Ruime en schone hotelkamers en vriendelijk, behulpzaam personeel. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel.
In de ochtend heerlijk ontbeten met een ontbijt waar ieder van kan genieten.
Een aanrader voor iedereen die een weekend/week wil om nog lang van na te kunnen genieten.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Perfect weekend gehad bij de bloemenbeek. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Eten was geweldig met heerlijk bijpassende wijnen. Mooie ruime kamer met uitzicht op de tuin. En dat alles in een prachtige omgeving. We komen zeker terug!

Beoordeeld op 27 juli 2020

Een fantastisch weekend gehad waar we nog lang met een fijn gevoel aan terug zullen denken! Heerlijk en bijzonder gegeten in de binnentuin en op de achtergrond speelde een akoestisch duo dat door het hotel liep als entertainment. Een lekkere en interessante wijnproeverij in de nieuwe Greenhouse met passende culinaire versnaperingen. Een prachtige hotelkamer met uitzicht op de kruidentuin en het Twentse landschap. Het ontbijt is heerlijk uitgebreid en divers. En enorm genoten van het prachtige warme zwembad en wellness
Zeer vriendelijke, behulpzame en gastvrije mensen geven je gelijk een warm en huiselijk gevoel. Er wordt gelijk ingespeeld op persoonlijke wensen, waarbij kosten noch moeite worden gespaard, niets is te veel gevraagd. Erg leuk is de ondeugende hotelhond “Bella”, je komt haar geregeld tegen, ze houdt van aandacht en is lief voor kinderen.

Bloemenbekers Bedankt en tot de volgende keer!