Beoordeeld op 6 juli 2020

Wat een gastvrijheid, wat een heerlijkheid. Vanaf het eerste moment dat je binnenstapt heb je direct een vakantiegevoel.
Na aankomst van een heerlijke bubbel in de tuin genoten, daarna op de binnenplaats ons laten verrassen met een geweldig menu. Echt een aanrader.
Kamer was luxe, ruim en van alle gemakken voorzien.
We komen zeker nog eens terug!

Beoordeeld op 3 juli 2020 via mobiele applicatie

Nu het weer kan en mag. Heerlijk een lang weekend genoten in de groene oase aan de Bloemenbeek. Alle ruimte, Twents genieten en geroemde voortreffelijke gastvrijheid. Sauna, zwembad, wellness voelt als exclusief.

De culinaire verwennerijen geserveerd in de binnentuin -vanuit de nood een deugd gemaakt - met tijdens het diner een blik op de keukenbrigade die met evenzo veel plezier als vakkundigheid hun 'publiek' voorziet van seizoensgerechten.

Hoewel alle nodige aanpassingen voor deze bijzondere tijd zijn doorgevoerd, voelt het als vanouds zo comfortabel en gastvrij en draagt het in alle facetten bij aan het ware Twenteleven.

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 juli 2020 via mobiele applicatie

Het jaarlijkse sigaren diner in de tuin van De Bloemenbeek was geweldig. Maureen en Raymond zijn geweldige gastheren (sorry Maureen) die samen met de staf je een echt familie gevoel kunnen geven. Een prachtig plekje in het oosten van het land, met een top keuken en geweldige mensen!

Datum van verblijf: juli 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 juni 2020

Één nacht verbleven in Landhuishotel De Bloemenbeek. Wij hebben genoten van een culinair 5 gangen diner. Elke gang was verrassend en smaakte heerlijk. De gerechten werden op zeer creatieve manier opgemaakt. Van de amuse tot en met het dessert enorm genoten. De gerechten werden door zeer vriendelijke en professionele bedieningsmedewerkers uitgeserveerd en uitgelegd. Wij zijn tijdens dit verblijf echt verwend en hebben enorm genoten. Een echte aanrader en wij komen zeker terug !

Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Was weer top deze week. Ons jaarlijkse uitje met de Sigarenclub. Gezellig en heerlijk. Mooie gerechten. Goede ontvangst. Heerlijke omgeving en een top hotel. Rustig, relaxed. Echt even weg. Een aanrader. Gastvrijheid ten top.