4 weken geleden beoordeeld

Bij Landgoed De Wilmersberg waan je je in het buitenland. Heerlijk op het zonnige terras genieten van het fantastische coulisselandschap. Ondertussen voorzien worden van de lekkerste drankjes en hapjes. Maar dat is alleen nog maar de introductie. In het gezellige restaurant met gastvrije bediening werden we getrakteerd op een uitstekend diner, heerlijke gerechten met mooie bijpassende wijnen. Na nog een afsluitend drankje onze kamer opgezocht. Prima ingericht, schoon en netjes, van alle gemakken voorzien. De volgende ochtend eerst even een paar baantjes gezwommen en vervolgens genoten van het uitgebreide ontbijt. Ook hier was de bediening weer vriendelijk en professioneel. Na het uitchecken nog een mooie wandeling gemaakt over het bijzondere landgoed en zo hadden we voor ons gevoel een heuse minivakantie beleeft. Al met al, van harte aanbevolen!

Datum van verblijf: juli 2020
Githa van Vilsteren, General Manager van Landgoed De Wilmersberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Klaas & Marry,

Bedankt voor jullie prachtige review na jullie verblijf bij De Wilmersberg, veel gasten wanen zich inderdaad in het buitenland als ze bij ons te gast zijn - Zuid-Frankrijk, Toscane, Zuid-Afrika, Ierland; wij hebben het allemaal al voorbij horen komen. Het hotel is schitterend en rustig gelegen op 14 hectare landgoed en het terras kijkt uit op het mooie coulisselandschap.

Het doet ons goed dat jullie je verblijf hebben ervaren als een korte mini-vakantie en zo genoten hebben van de gerechten, de kamer en de gastvriendelijkheid van onze collega's. Vanaf 1 juli zijn het binnenzwembad en de Wellnessboutique (sauna, Turks stoombad, jacuzzi en infra-roodsauna) weer geopend en dus kunnen onze gasten weer heerlijk ontspannen en baantjes trekken in het zwembad (met jetstream).

Wij vinden het fijn dat jullie ons hotel zouden aanbevelen aan anderen, bedankt daarvoor!

Een fijne zomer, blijf gezond en heel graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 2 juli 2020

Een van de eerste kansen die we kregen om er in deze tijd op uit te gaan hebben we aangegrepen en we hebben hier het "stay safe" arrangement geboekt. We werden gastvrij ontvangen en met deed er alles aan om ervoor te zorgen dat de gasten konden genieten ondanks de noodzakelijke maatregelen. Gelukkig was het weer ook goed en konden we genieten van het terras en daarna 's avonds heerlijk gegeten. Het was echt geweldig en ondanks het feit dat er geen kaart maar een vast menu was konden we ook wel een aanpassing vragen omdat ik niet van lamsvlees houd. Het eten was echt heerlijk en we hebben genoten. De kamer was ook mooi en heerlijke bedden. Kortom als je even wilt relaxen op een prachtige en vooral rustige plek waar je heerlijk kunt wandelen en genieten moet je dit zeker eens doen.

Datum van verblijf: mei 2020
Boudewijn_Githa, General Manager van Landgoed De Wilmersberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Wilma,

Hartelijk bedankt voor je mooie review op Tripadvisor na je verblijf bij De Wilmersberg. Wij vinden het heel fijn dat jullie tijdens een van de eerste kansen na Corona zo hebben genoten van ons hotel en het mooie Twente (helaas kunnen we het mooie weer niet altijd garanderen). Vanaf 6 juli kunnen onze gasten weer van de a la carte kaart genieten en uiteraard houden wij rekening met ieders wensen. Vooral houden we ook rekening met vegetariërs, chef-kok Ronald Bor en zijn team hebben zich gespecialiseerd in gerechten zonder vlees of vis. Al onze Tuinkamers zijn in de afgelopen jaren gerestyled, zes van onze Boskamers zijn dit jaar vernieuwd. Ook zijn alle bedden vernieuwd, die staat samen met de stille Twentse nachten garant voor een heerlijke nachtrust.

Het doet ons goed dat u De Wilmersberg zou aanraden aan andere gasten, daar doen wij het voor!
Heel graag tot de volgende keer.

Beoordeeld op 1 juli 2020

Een warm welkom bij het inchecken alles werd duidelijk uitgelegd in de corona. Eten was top. Werd rekening gehouden met de dieetwensen. Fietsen waren goed, mooie routes. Top drie dagen gehad. Andre en Corry.

Datum van verblijf: juni 2020
Boudewijn_Githa, General Manager van Landgoed De Wilmersberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Beste André en Corry,

Heel hartelijk bedankt voor jullie prachtige review na jullie verblijf bij De Wilmersberg, wij vinden het heel fijn dat jullie 3 topdagen hebben gehad en lekker gefietst hebben in de omgeving. Maar vooral genoten hebben van de heerlijke gerechten uit de keuken van Ronald Bor en zijn team.

Heel graag tot ziens!

Met warme groet,

Beoordeeld op 30 juni 2020 via mobiele applicatie

Voor het eerst in deze gekke tijden weer een weekendje weg, we waren er aan toe. En er was vertrouwen dat ze bij de Wilmersberg alles Coronaproof voor elkaar hebben. Dat vertrouwen is bevestigd, er is overal over nagedacht. We hadden weer een fantastisch verblijf, heel relaxed, lekker gewandeld in de omgeving en heerlijk gegeten. (As usual!)
Wij komen zeker weer eens terug.

Datum van verblijf: juni 2020
Boudewijn_Githa, General Manager van Landgoed De Wilmersberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2020

Beste Anja,

Heel hartelijk bedankt voor jullie komst naar De Wilmersberg en voor het schrijven van jullie mooie review. Het doet ons echt heel erg goed dat jullie hebben genoten van je eerste weekendje weg na deze hele rare periode. Inderdaad hebben wij een aantal maatregelen, die vanaf 1 juli versoepeld zullen worden. We vinden het belangrijk dat iedereen zich goed en veilig voelt tijdens zijn of haar verblijf, dus we houden rekening met alle wensen en vinden het ook heel fijn om daarin samen te werken met onze gasten.

Vanuit De Wilmersberg lopen prachtige wandelroutes, bijvoorbeeld naar De Tankenberg, het hoogste punt van Overijssel. Maar vanuit ons hotel maak je ook de mooiste fietstochten, naar bijvoorbeeld het leuke Ootmarsum.

En lekker eten dat kun je zeker; chef-kok Ronald Bor en zijn team toveren de mooiste gerechten met streekproducten, al dan niet vegetarisch, op tafel.

Graag tot de volgende keer!

Beoordeeld op 30 juni 2020

Een fantastisch hotel op een unieke locatie. Perfecte uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten door een buitenlands aandoend glooiend coulissenlandschap.
Het restaurant trakteert (nou, bij wijze van spreken) steeds op de meest vindingrijke culinaire hoogstandjes. Heerlijk rustig binnenzwembad. Hele ambiance ademt rust en ruimte uit. Kamer was een beetje warm: 30° kan de klimatisering niet aan.
Anderzijds droegen de hoogzomerse dagen bij aan het gevoel in een sprookjeswereld rond te wandelen en te fietsen.

Kamertip: Begane grond kamers zijn koeler dan die op de verdieping

Beste Interhenk,

Heel veel dank voor dit hele bijzondere bericht na jullie verblijf bij De Wilmersberg! Wat mooi om te lezen dat jullie ons hotel als fantastisch hebben ervaren op een unieke locatie. De Wilmersberg is de historische villa van de Twentse textielfamilie Blijdenstein, zij stonden erom bekend hun huizen en buitenverblijven alleen op de mooiste plekken van Twente te bouwen.

Chef-kok Ronald Bor en zijn team trakteren onze gasten inderdaad op de meest heerlijke creaties.

Het was erg warm tijdens uw verblijf. Op onze Suites hebben wij airconditioning, wellicht is dat een idee voor de volgende keer. Ook zijn onze vernieuwde Tuin- en Boskamers iets koeler dan de Royale kamers op de 1e verdieping.

Heel graag tot de volgende keer.
Boudewijn en Githa