Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (876)
Beoordelingen filteren
876 resultaten
Waardering van reizigers
266
352
150
59
49
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
266
352
150
59
49
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 876 beoordelingen
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, lekker eten ruime keuze , ruime kamer die elke dag wordt gepoetst, vriendelijk personeel,goede animatie voor jong en oud wel 1 min punt in het zwembad liggen hier en daar kleine steentjes waarschijnlijk die afkomstig zijn van het strand en dit doet soms pijn aan de voeten

Datum van verblijf: juli 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank Gregoryvdk1984
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Caprici_Verd_Calidad, Atención al Cliente van ALEGRIA Caprici Verd, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2019
Google-vertaling

Dear Gregoryvdk1984,
thank you for taking the time to share your comments with us and the Tripadvisor community. We are very happy you enjoyed and had a good stay at Caprici Verd and hope to see you back soon on a next visit.
Thank you for the kind comments on the hotel and the staff. I will make sure to pass them on to all of them.

Hope to see you back soon. Until than, have a great week.

Kind regards.

Gabriel B

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 april 2019

Het is nu de 3de keer dat we terugkeren naar Santa Suzanna of Malgrat de Mar. We doen deze reis altijd met de bus van Lauwers. Altijd een goede reis & twee heel toffe chauffeurs die de rit heel aangenaam maken.
Het hotel zelf is heel erg mooi. Heel groot, ruim, vriendelijke receptie. Wij hadden een all-in geboekt. Het was de eerste keer dat ze hier werkten met bandjes (groen voor +18 en oranje voor -16). Het hele all-in gebeuren stond nog niet echt op punt, want mijn broertje van 15 met een oranje bandje kreeg geen drinken mee, omdat zij het bandje niet herkenden. De bandjes kosten je ook 10 euro waarborg. Heel vriendelijk personeel zowel aan de bar als in het restaurant. Af en toe zuchtte ze wel eens, maar wij vermoeden dat dat aan onze all-in lag. Het eten is heel erg lekker. Heel uitgebreid ontbijt en middagmaal, alleen het dessertenbuffet is heel miniem.
Vlak aan het station voor als je een uitstap wil doen naar Barcelona!
Wandelen door Malgrat de Mar is iets minder gezellig.. Heel verlaten, en heel erg vuil toch wel. Rare types lopen daar rond, en je voelt je niet altijd heel veilig. Zeker aan het station van Malgrat.
We hadden een heel fijne vakantie, maar tegen onze laatste twee dagen toch wat last van mensen in het hotel. Het hotel is daar niet verantwoordelijk voor, maar ze lieten wel alles toe. Je mag geen drinken, luchtmatrassen of muziek aan het buitenzwembad en dat lieten ze toe bij de andere gasten, waardoor het een herrietje werd. Spijtig.
Voor de rest een heel fijne week gehad. Bedden zijn goed, kamers zijn goed, eten is heel lekker, het hotel is echt zijn 4 sterren waardig. Goede ligging.
Oh ja, ze kuisen de kamers wel elke dag maar niet elke dag de vloer met nat water. Ze zijn ook heel waterzuinig. Dat wil zeggen dat ze elke keer vragen of je effectief nieuwe lakens of handdoeken moet hebben, en dat is jammer want je betaalt wel volle prijs.

Toch een aanrader!

Kamertip: Kamers met het zee-uitzicht zijn veel beter dan de andere kant, daar heb je eigenlijk uitzicht op een parking of een weide.
Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Gwennyc98
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Caprici_Verd_Calidad, Atención al Cliente van ALEGRIA Caprici Verd, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2019
Google-vertaling

Dear Gwennyc98,
we want to thank you for the time taken to share your comments and opinions with all of us and the Tripadvisor community. All comments are very important to us and help us improve our daily service.
We are happy you liked the hotel and decided to spend your third visit with us and enjoyed your stay at Caprici Verd.
I apologize for the confusion with the all-inclusive bracelets and hope this didn't prevent you from enjoying the rest of the hotel.

About the changing towels or bed sheets, they are regulary changed, but sometimes guests do not want them changed, so therefor we give guests the option to have them or not have them changed.

Did you find the train conections and the staion in front of the hotel easy to use? It is very simple to get right to the center Barcelona or almost any place.

Regarding the maintenance works in Malgrat the Mar, there isn't really much we can do about it. We have to wait a little until they finish. Fortunatelly, this is far away from the hotel.


We hope to have the chance to see you again in a not far future.

Kind regards from all the staff,

Gabriel B.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 mei 2018

24 september t/m 28 september hier verbleven. Tijdens onze korte trip is het hotel ons prima bevallen. Geen enkel minpunt. Kamer lag aan de zwembadkant, met zij uitzicht op de zee. Vanaf de medewerkers incheckbalie,de gastheer, restaurant, barmedewerkers, tot en met de dames die de kamer schoon hielden allemaal even vriendelijk.
Wat opviel was dat de badmeester zelfs de waterkwaliteit hier elk half uur controleerde.
Diverse hotels in de omgeving even van binnen gekeken, maar wij bleven het meest tevreden over ons hotel. 31 mei gaan wij weer paar dagen terug voor een kleine tussendoor vakantie.

Kamertip: dit hotel heeft geen kamers met slecht uitzicht
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Sylvia H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 mei 2017 via mobiele applicatie

Zitten in voor seizoen !
Lekker rustig , veel oudere , buitenbad is nog gesloten .
Schoon hotel !
Witte wijn is niet lekker , jammer want Spanje produceert geweldige wijnen
Tip koop fles naar keuze want huiswijn is
Ontbijt , lunch buffet redelijk
Dinner zo/zo
Uitgang vlak voor taxi standplaats en trein , maar ook het boemeltreintje voor de deur !

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank jacquelinef755
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 mei 2017

eten totaal ondermaats ,slecht 3 liften aan een kant van het hotel ,eetzaal zonder daglichr ,wifi zwak,all in minderwaardig ,veel lawaai bij kamers met zee zicht,onvriendelijk,wijn van slechte kwaliteit ,rodre wijn steeds ijskoud ,sauna niks waard ,hamburgers beter dan buffet ,niet gekruid ,dessert niet gesuikerd

Kamertip: druk ,boven de animatie s'avonds
Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank DIRK N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken