Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Katrien B
Vlamertinge, België

Super en verzorgt hotel

4,0 van 5 bollen7 aug 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Mooi en Leuk hotel
Wij kwamen hier al voor de derde keer omdat we weten dat het hier leuk is en wat ons te wachten staat. Het is een mooi en verzorgt hotel.
Lekker veel eten in buffet vorm tijdens het ontbijt en avondmaal.
Veel animatie voor jong en oud.
Chapeau aan het animatie team.
Een leuke en toffe enthousiaste bende.
Het onthaal is ook vriendelijk en behulpzaam. We hadden een probleempje met afvoer in de kamer en dit werd na melding direct opgelost. Top !
De kamers werden ook iedere dag proper onderhouden, iedere dag bedje opgemaakt, verse handdoeken.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AQUA Hotel Grup, Director General van AQUA Hotel Onabrava & Spa, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 9 aug 2023
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in AQUA Hotel Onabrava & Spa.
Al onze medewerkers werken om onze gasten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn er trots op dat we daarin geslaagd zijn.
We kijken ernaar uit u terug te verwelkomen en wensen u een hele fijne dag.

Guest Experience Agent
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
€ 144
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 144
  • Vio.com
    € 127
  • Hotels.com
    € 131
0.2 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Zwembad
Restaurant
€ 235
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Official Site
    € 256
  • Vio.com
    € 201
  • Priceline
    € 235
0.5 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Zwembad
Restaurant
€ 210
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
    € 220
  • Trip.com
    € 196
  • Hotels.com
    € 209
0.6 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Gratis wifi
Aan het strand
€ 113
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Priceline
    € 113
  • ZenHotels.com
    € 93
  • Agoda.com
    € 113
0.7 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Zwembad
Restaurant
€ 163
  • Algotels
  • Trip.com
  • ZenHotels.com
0.5 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Gratis parkeren
Zwembad
€ 75
€ 70
  • Priceline
    € 75
  • Agoda.com
    € 70
  • ZenHotels.com
0.5 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Gratis wifi
Gratis parkeren
€ 59
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Expedia.com
    € 65
  • Agoda.com
    € 53
  • Priceline
    € 59
0.7 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Gratis wifi
Zwembad
€ 100
Volledig restitueerbaar
  • Agoda.com
    € 100
  • Trip.com
    € 93
  • eDreams
    € 100
0.8 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Zwembad
Restaurant
€ 65
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • Agoda.com
    € 65
  • Algotels
    € 61
  • StayForLong
    € 62
0.2 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Zwembad
Restaurant
€ 52
Volledig restitueerbaar
  • Priceline
    € 54
  • ZenHotels.com
    € 45
  • Trip.com
    € 79
0.8 km van AQUA Hotel Onabrava & Spa
Zwembad
Restaurant
Meer hotels in Santa Susanna bekijken
Beoordelingen (2.127)
Beoordelingen filteren
2.127 resultaten
Waardering van reizigers
1.120
721
185
67
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.120
721
185
67
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 2.127 beoordelingen
Beoordeeld op 4 april 2023

Dit Hotel bezoeken wij regelmatig om de volgende redenen: het onthaal is super, aan de receptie herkend men de gasten en geeft hen de nodige info in de gewenste taal. De receptie verantwoordelijke "Pascale" helpt de gasten indien gewenst in het Nederlands verder. De bagage drager brengt alle koffers naar de kamer, er is een ruime privé parking. De kamers zijn ruim, functioneel en worden elke dag netjes gemaakt. Het ganse hotel straalt netheid uit. Mogelijkheid tot binnenzwembad, spa en diverse behandelingen. Prachtig buitenzwembad, fitnessruimte. Bar en elke avond fijne optredens. Programma voor amusement tijdens de dag, ruimte voor kids opvang en spel. Top restaurant in buffetvorm met een rijkelijk aanbod en vriendelijke medewerkers. Zeker doen!!!

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Marc L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AQUA Hotel Grup, Director General van AQUA Hotel Onabrava & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2023
Google-vertaling

Dear marcl379,
Thank you so much for sharing your positive experiences during your stay.
We strive for every guest to provide a wonderful moment and we are thrilled we could achieve this during your stay. all those details that you have wrote makes are work full of experience each day.
Looking forward to welcoming you back again, we wish you a lovely day.
Guest Experience Agent

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 oktober 2022

Hotel Onabrava is niet meer wat het geweest is. Wij zijn hier reeds 2 keer eerder geweest maar de kwaliteit is er serieus op achteruit gegaan. De buffetten zijn eentonig en waar de kok vroeger eenmalig een “offday” had, was dit nu bijna elke dag. Elke dag wat gefrituurd, een rijstschotel, platte pasta… en ook regelmatig dezelfde gerechten. Ook de hygiëne van de kamers liet te wensen over. Van afstoffen hadden ze nog nooit gehoord, evenals dweilen. We moesten regelmatig extra handdoeken gaan vragen omdat we er te weinig hadden gekregen, en ook toiletpapier was geen vanzelfsprekendheid. Meermaals werd het derde bed verkeerd opgemaakt (kussen aan de verkeerde kant of lakens omgewisseld) en moesten we dit achteraf zelf opnieuw doen.

Met al deze zaken konden we nog wel leven, wij hadden echter een premium kamer geboekt voor 3 personen. In het verleden kregen we steeds een kamer met 2 2-persoonsbedden. De kamers zijn echter gerenoveerd (hierdoor is de airco er wel op vooruit gegaan) waardoor dit nu een kamer met 1 2-persoonsbed is en een zetelbed. Vergis u niet, wat de meeste mensen verstaan onder een zetelbed komt niet overeen met wat Onabrava ziet als een zetelbed. In mijn ogen is een zetelbed een zetel die kan worden omgebouwd tot een bed. Bij Onabrava is dit echter een gewone sofa waar men een matrasje van 7 cm dik op legt. Wanneer een kamer boekbaar is voor 3 volwassenen ga je er vanuit dat er voor deze 3 volwassenen een fatsoenlijke slaapplaats voorzien is. Op dit “zetelbed” kan een kind nog wel slapen, maar voor een volwassene resulteert dit na 2 nachten in verschrikkelijke rugpijn. Uiteraard gingen we hiervoor naar de receptie om te vragen wat onze mogelijkheden waren. Het was niet mogelijk om ons een andere kamer te geven omdat we betaald hadden voor een premium kamer en enkel de gewone standaardkamers hadden nog 2 2-persoonsbedden. Wat ze wel konden doen was een extra matrasje van 7 cm er bovenop leggen. Aangezien dit onze enige optie was, gingen we hiermee akkoord. De housekeeping zou dit matrasje de volgende dag leggen wanneer ze de kamer kwamen poetsen.

De volgende dag kwamen we terug in het hotel, de kamer was gepoetst maar van het matrasje was geen spoor. We gingen naar de receptie om te vragen waar het matrasje was en er werd ons verzekerd dat ze dit ’s avonds nog kwamen brengen. ’s Avonds nog steeds geen matrasje, dus opnieuw naar de receptie. Ineens hadden ze geen matrasje meer, moesten ze dit nog zoeken, dus moesten we maar wachten en onze dochter ging weer een slapeloze nacht tegemoet. Toevallig kreeg mijn vrouw die avond een mail van Aqua Hotels zelf om te vragen hoe ons verblijf tot nu toe was. Uiteraard maakten wij van deze gelegenheid gebruik om de problemen aan te geven. Een half uur later stond er opeens iemand aan de deur met een extra matrasje. Toen opeens vonden ze er wel eentje… We kregen dan ook nog telefoon van Pascale Gerardts, Head of Reception van het hotel om te vragen of nu alles in orde was en dat we eerst naar haar hadden moeten komen alvorens zo’n slechte beoordeling te schrijven. Nochtans waren we meermaals naar de receptie geweest om het probleem aan te geven en wanneer we naar haar vroegen, was zij nooit beschikbaar. Tijdens het telefoongesprek vroeg ze dan ook nog om het hotel nu zeker een goede recensie te geven. Mijns inziens moet je een goede recensie verdienen en die krijg je niet door pas in gang te schieten wanneer er drastische maatregelen genomen worden. Onze dochter heeft zelf toerisme gestudeerd en werkt in de toeristische sector, zij weet dus echt wel wat gepast is en wat niet, de manier waarop onze klacht behandeld werd was dat zeker niet.

Datum van verblijf: augustus 2022
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank dannyvanlommel
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AQUA Hotel Grup, Director General van AQUA Hotel Onabrava & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2022

Beste Familie Van Lommel,

Hartelijk dank voor uw comentaar hier op Tripadvisor.

Het spijt ons zeer dat u ditmaal niet tevreden was over uw verblijf.

De kwaliteit van ons buffet is echter niet verandererd het verwonderd ons dan ook dat u hiervover een andere indruk had. Wij hebben nog steeds elke dag een uitgebreid salade buffet, verchillende warme gerechten, zelfgemaakte pizas, pasta en een show cooking waar we vlees of vis bereiden naar smaak van de klant. Indien u iets anders wenst kan u dit steeds vragen aan de verantwoordelijke van het restaurant die u dan ook direct kan verder helpen.

Onze verontschuldigingen indien de schoonmaak op een bepaald moment niet correct was, dit hebben wij inmiddels al doorgegeven aan de verantwoordelijke om dit in de toekomst te vermijden.
Al onze premiumkamers zijn idd met een dubbel bed voor 2 personen en voor de derde persoon is er een sofabed, dit staat duidelijk vermeld op onze website ook met foto en waar u de reservatie gedaan heeft moeten ze u daar ook over inlichten alvorens de boeking te maken. Het is uiteraard niet fijn als u aankomt en hier niet van op de hoogte was hoe de kamerindeling met de bedden zijn .

Inderdaad is er een verantwoordelijke voor de klachten in het hotel en vragen we steeds indien u met iets niet tevreden bent dit ook aan die persoon te melden zodat deze onmiddelijk kan optreden en u kan verder helplen met al uw wensen. Het spijt ons zeer dat zij niet van in het begin hiervan op de hoogte was en u dan ook niet heeft kunnen verder helpen zoals zij reeds vermeld heeft via de telefoon. Daarom hebben we ook de enquetes die we naar onze klanten sturen de dag na aankomst om zulke problemen te kunnen vermijden en uw verblijf aangenaam te maken.

Het spijt ons zeer dat dit michien niet goed verlopen is volgens u maar wij doen steeds ons uiterste best om al onze klanten een aangenaam verblijf te kunnen aanbieden en daarom bieden wij nogmaals onze verontschuldigingen aan indien dit niet goed verlopen is.

Indien u toch nog wenst terug te komen staan onze deuren steeds open voor jullie en mag u rechtstreeks vragen naar de verantwoordelijke van de receptie die u een aangenaam verblijf kan garanderen.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u toch nog een keer te kunnen ontmoeten bij ons zodat u een ander idee kan hebben over ons hotel en de Service.

Guest Experience Agant.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 september 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel met goed verzorgd ontbijtbuffet en dinerbuffet. De airconditioning is niet koud genoeg. Het bekende handdoekje leggen word niet gemonitord. Daarnaast ik was zeer verbaasd om € 8,- extra te moeten betalen voor het gebruik van de fitness. Reden is omdat deze alleen samen met het gebruik van de Spa word aangeboden. Ik hoef die Spa helemaal niet te gebruiken. Voor een 4 sterren hotel verwacht ik dat deze faciliteiten zijn inbegrepen.

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 412ruurdr
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AQUA Hotel Grup, Director General van AQUA Hotel Onabrava & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2022

Geachte @412ruurdr
Bedankt voor de beoordeling van uw recente verblijf in het AQUA Hotel Onabrava & Spa.
Ons team dankt u voor uw kwalificatie op Tripadvisor omdat wij voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten en faciliteiten.
Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens deze specifieke gelegenheid heeft ondervonden.
In de hoop u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe.
Hartelijke groeten.
Guest Experience Agent

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2022 via mobiele applicatie

We waren hier een aantal dagen en hadden half pensioen. Onze incheck was wat rommelig, dit kwam ook doordat wij gebruik wilden maken van de laadpaal. Er moet dan iemand anders erbij komen om de app van de paal te bedienen. Je moet overigens ook 8,- betalen voor het laden. 8,- voor een hybride auto is wat overdreven en hier komen de kosten van het parkeren nog overheen.
Het eten was heel erg goed, uitstekend zelfs. Elke dag een gevarieerd buffet met heel veel keus.
Klein minpunt is nog de fitness, dit hoort bij t wellness gedeelte en moet je daardoor voor betalen. Voor alleen even gebruik van de hardloopband is het erg jammer dat je hiervoor extra moet betalen. Nog nooit meegemaakt in een hotel( toch best veel hotels bezocht)

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Hofstra1982
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AQUA Hotel Grup, Director General van AQUA Hotel Onabrava & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2022

Geachte @Hofstra1982,
Bedankt voor de beoordeling van uw recente verblijf in het AQUA Hotel Onabrava & Spa.
Ons team dankt u voor uw kwalificatie op Tripadvisor omdat wij voortdurend werken aan het verbeteren van onze diensten en faciliteiten.
Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens deze specifieke gelegenheid heeft ondervonden.
In de hoop u weer te mogen verwelkomen, wensen wij u een fijne dag toe.
Hartelijke groeten.
Guest Experience Agent

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 september 2022

Onabrava een top Hotel .
Ik kan dit Hotel echt aan iedereen aanraden zelf kom ik hier al jaren en elk jaar is de kwaliteit weer omhoog gegaan en dez licht hier al behoorlijk hoog .
Bij aankomst is de gastvrijheid en de vriendelijkheid een dikke 10 waard en dat is ook de kracht van dit Hotel het personeel vergeet hier namelijk niemand en dat merk je ook weer bij aankomst .
Het eten is zoals gewoonlijk weer top en ook gaat de kwaliteit elk jaar weer omhoog en ik wil dan ook zeker de kok en het personeel weer bedanken voor hun goede zorgen.
Ook wil ik zeker niet vergeten het schoonmaak personeel dat er voor zorgt dat alles in de tijd dat je hier gebruik maakt van de kamer alles elke dag weer schoon is en ook voor hun een dikke 10 .
Ik kan iedereen dit Hotel aanbevelen en ik weet zeker als je hier eenmaal bent geweest dan kom je terug .
Nogmaals dank aan Onabrava .
Familie vd Linden uit Almeren

Kamertip: Zeker kamer 144
Datum van verblijf: september 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank henkvY7298PN
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
AQUA Hotel Grup, Director General van AQUA Hotel Onabrava & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2022

Geachte Meneer Henk v,
De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk.
Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in AQUA Hotel Onabrava & Spa en tot zeer binnnenkort.
Guest Experience Agent

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken