Paula D

Geweldig hotel!

5,0 van 5 bollen16 mei 2024 beoordeeld
Wat een geweldig hotel!
Zulke lieve, vriendelijke personeelsleden.
Werd ontvangen met een glaasje bubbels.
Eerste 2 avonden werd ik gebeld op mijn kamer of alles naar wens was.
In het restaurant is ruim keus qua eten.
Ondanka dat het een groot hotel is, vergaten ze niet dat ik jarig was!
Had het zelf niet verteld, en toch lag er een briefje op mm bed, uitnodiging voor een drankje en een gebakje.

Ik ga zeker nog een keer terug!
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 mei 2024
Beste Paula,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden over ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u zo'n geweldige ervaring heeft gehad bij ons en dat ons vriendelijke personeel heeft bijgedragen aan uw verblijf.

Het is fijn te weten dat u bij aankomst werd verwelkomd met een glaasje bubbels en dat we tijdens de eerste twee avonden telefonisch contact met u hebben opgenomen om te controleren of alles naar wens was.

We zijn blij dat u de ruime keuze aan eten in ons restaurant waardeerde en dat we uw verjaardag niet zijn vergeten, ondanks dat ons hotel groot is. Het is ons een genoegen dat u blij was met de uitnodiging voor een drankje en een gebakje, zelfs zonder dat u uw verjaardag had vermeld.

We kijken ernaar uit u opnieuw te verwelkomen in de toekomst.

Deputy Manager
0.8 km van Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel
  • Algotels
Meer hotels in Puerto Rico bekijken
Beoordeeld op 15 mei 2024 via mobiele applicatie

Mooi hotel, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen Gezellige sfeer, erg vriendelijk personeel. Goed ontbijt lunch en diner lekker weer helpt natuurlijk ook. Prachtig uitzicht zowel vanuit de kamers als in het restaurant en vanuit het zwembad. Bar vrouw Simone is erg vriendelijk en heeft ons de weg gewezen. Heeft een gezellig praatje met ons gehouden onder het genot van een drankje.

Kamertip: Beter privé toering naar hotel boeken, toiringcar gaat langs 18 andere hotels voor je hier aankomt.
Datum van verblijf: mei 2024
GLORIA TH THAL, Atención al cliente/recepción van Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2024

Dear Fabian V,

Thank you for taking the time to share your experience with us on TripAdvisor.

We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that you found it ideal for families with small children. It's wonderful to know that you appreciated the cozy atmosphere and the friendliness of our staff. We will be sure to pass along your kind words to Simone at the bar.

We're delighted that you enjoyed the beautiful views from your room, the restaurant, and the pool area. Your satisfaction with our breakfast, lunch, and dinner offerings is greatly appreciated.

We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.

Warm regards,

Beoordeeld op 12 mei 2024

Pluspunten: Het is een ontzettend mooi, groot en luxe hotel. Speels opgezet met veel verschillende gebouwen en lagen. Het personeel (vooral bij het restaurant) is zeer vriendelijk. Er zijn ruime kamers, met balkon en ligbeden, en er is een ruim opgezet terras, fijne zwembaden, veel plekken waar je wat kunt drinken, mooie barretjes en een restaurant met goed, gevarieerd en heerlijk eten. Vooral het uitzicht is prachtig!
Een auto huren is via TUI heel gemakkelijk met verzekering, en zonder creditcard.

Minpunten: Vanuit het hotel moet je nog zeker 10 tot 20 minuten berg op en af lopen voordat je in beide richtingen bij een baai met een paar winkeltjes komt, van een gezellig winkelcentrum of een mooie dorpskern is helaas geen sprake.
In de eetzaal van het restaurant is het vaak erg druk en luidruchtig.

Waarschuwing: Pas op als je met TUI een kamer met zeezicht reserveert! TUI biedt kamers aan met zeezicht, maar heeft met het hotel een overeenkomst gesloten voornamelijk kamers op de begane grond uit te geven, gevolg is dat je op een terras kijkt met ligbedden i.p.v. op zee en geen privacy hebt. Gelukkig is dit voor ons opgelost en hebben wij een andere kamer gekregen, maar vanuit TUI die juist de kamers promoot met zeezicht toch wel een tegenvaller!
Lof voor Rita en Brandon, van de receptie die ons goed geholpen hebben.

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad, vooral genoten van het prachtige uitzicht en het heerlijke gevarieerde eten. Ik zou het zeker anderen aanraden.

Datum van verblijf: mei 2024
GLORIA TH THAL, Atención al cliente/recepción van Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2024

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw gedetailleerde recensie van uw verblijf bij ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u hebt genoten van de prachtige uitzichten, de ruime kamers en de vriendelijkheid van ons personeel, vooral in het restaurant. Het doet ons goed te horen dat u het eten als gevarieerd en heerlijk hebt ervaren en dat het uitzicht u heeft weten te bekoren.

We waarderen uw feedback over de locatie van het hotel en de drukte in de eetzaal. We zullen dit zeker in overweging nemen om onze service en faciliteiten verder te verbeteren.

Het spijt ons te horen over de ervaring met de kamer met zeezicht via TUI. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan het management om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden.

Het doet ons genoegen dat Rita en Brandon van de receptie u goed hebben geholpen. We zullen ervoor zorgen dat uw lof aan hen wordt doorgegeven.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons en voor het delen van uw feedback. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring.

Subdirecteur
Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****

Beoordeeld op 10 mei 2024

Het is een Tophotel op een Toplocatie en de mensen in de bediening, receptie alles is oke. De entertainment is aangepast en verbeterd. Dus een locatie om een prima vakantie te hebben. De kamers zijn ruim met een heel mooi uitzicht. De bedden liggen Top

Kamertip: Prima verblijf/plek
Datum van verblijf: mei 2024
GLORIA TH THAL, Atención al cliente/recepción van Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2024

Beste jokel466,

Hartelijk dank voor uw terugkerende bezoeken aan ons hotel en voor het delen van uw positieve ervaring met ons.

We zijn verheugd te horen dat u al jaren geniet van uw verblijf bij ons en dat alles naar wens is. Het doet ons goed te weten dat u tevreden bent met de ligging van ons hotel, het eten, de service van ons personeel en de verbeterde entertainment. Uw vriendelijke woorden worden zeer gewaardeerd door ons team.

We streven ernaar om onze gasten een uitstekende vakantie-ervaring te bieden, en we zijn blij dat we hierin zijn geslaagd tijdens uw verblijven bij ons. We zijn dankbaar voor uw loyaliteit en kijken ernaar uit u nog vele jaren te mogen verwelkomen voor meer fantastische vakanties.

Als u nog verdere feedback heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om ervoor te zorgen dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldoet.

Deputy Manager
Gloria Palace Amadores Thalasso&Hotel****

Beoordeeld op 9 mei 2024

Heel mooi hotel. Schone grote kamers. Elke dag svhoonmask en handdoeken. Vriendelijk personeel.
Goed eten en ruime sortering. Met 2 grote zwembaden op 2 verschillende verdiepingen met uitzicht op zee.
Zeker een aanrader om op vakantie te gaan.

Kamertip: Gran Canaria en zeker dit hotel is een aan te raden voor vakantie.
Datum van verblijf: mei 2024
GLORIA TH THAL, Atención al cliente/recepción van Gloria Palace Amadores Thalasso & Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2024

Dear Scenic39969091544,

Thank you for taking the time to share your experience at our hotel on TripAdvisor.

We are delighted to hear that you had a wonderful stay with us.

It's great to know that you found our hotel to be beautiful and clean, with spacious rooms and friendly staff. We're glad you enjoyed the delicious food and the wide variety of options available. Our two large pools with stunning sea views are indeed one of the highlights of our hotel.

We truly appreciate your recommendation and hope to have the pleasure of welcoming you back for another fantastic holiday experience in the future.

Best regards,

Beoordeeld op 8 mei 2024

Heerlijk en schoon hotel. Persoonlijke aandacht. Personeel is attent aanwezig. Zowel huishouding (Paqui) als restaurant (Felix). Het verblijf was voor ons een totale ontspanning. Wij beide komende vanuit de hotellerie kunne oprecht zeggen dat het fantastisch was. Voldoende diverse openbare gelegenheden voor ontspanning, eten en drinken en meer. Meer dan aanbevelingswaardig!! Dank jullie wel aan het voltallige hotel team!

Kamertip: Voor totale inspanning en super verzorging: DOEN!!!
Datum van verblijf: april 2024

Dear 306dickp,

Thank you for choosing to stay at our hotel and for sharing your wonderful experience on TripAdvisor.

We are thrilled to hear that you enjoyed a relaxing and comfortable stay with us. It's great to know that you found our hotel to be peaceful, spacious, and well taken care of. We appreciate your kind words about our friendly and attentive staff members, especially Paqui from housekeeping and Felix from the restaurant.

As hospitality professionals yourselves, we are especially honored by your positive feedback and recommendation. We strive to provide all our guests with a fantastic experience, and we are delighted that we succeeded during your stay.

We look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future.

Best regards,