Volledig restitueerbaar voor ma 26 feb.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Word beloond met One Key
Hubert D
Westende, België
Voor herhaling vatbaar
Beoordeling van Sojka resort
13 sep 2017 beoordeeld
Kleinschalig hotel gerund door sympathiek Westvlaams-Slovaaks koppel met veel Vlaamse bezoekers. Rustig gelegen. Ruime goed onderhouden kamers met veel bergruimte en meestal een balkon of terras. TV met voornaamste Vlaamse zenders. Geen airco. Een relaxcenter is aanwezig met binnenzwembad en wellnesscenter. Bij aankomst krijg je een map in je eigen taal met suggesties voor uitstappen en een welkomstdrink. Restaurant/bar met uitgebreide kaart Belgische bieren. Ontbijtbuffet ok maar avondmaal in buffetvorm kon mij niet echt bekoren. Het is wel mogelijk aan de kaart te eten. Je kan ter plaatse uitstappen/wandelingen boeken via het hotel maar in mijn ogen is een auto onontbeerlijk om de wijde omgeving te verkennen.
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
      Bird's eye view
      • Agoda.com
      • Agoda.com
      4.7 km van Sojka resort
      view from the sky- Chalupkovo village
      7.5 km van Sojka resort
      Apartmány & Štúdiá Miroslav
      9.2 km van Sojka resort
      9.1 km van Sojka resort
      Meer hotels in Malatiny bekijken
      Beoordeeld op 25 juli 2017 via mobiele applicatie

We verbleven in familiekamer Tanecnica. Een ruime kamer, naar helaas zonder balkon. Het was erg warm in de kamer en het openzetten van de twee aanwezige ramen was niet voldoende om het koeler te krijgen. Het eten in het restaurant was goed en redelijk geprijsd. Het ontbijtbuffet is prima. De bedden waren voor ons niet verend genoeg en de kussens te zacht, maar dat is een kwestie van waar je aan gewend bent. Douche was goed. De Nederlandstalige eigenaars hebben wij niet gesproken; het personeel spreekt goed Engels. In de nabije omgeving is, buiten wandelen/fietsen, weinig te doen. Wij zijn meer mensen van cultuur en gebouwen, dus deze plaats was, achteraf gezien, niet geschikt voor ons.

Datum van verblijf: juli 2017
      Beoordeeld op 24 juni 2017

Uitstekende kamers(wij hadden de luxe kamer genomen) met zeer goede bedden(matras),ruime badkamer , De streek is zeer mooi om te bezoeken en te wandelen,personeel zeer vriendelijk,en altijd bereidt om je te helpen en uitleg te geven indien je een wandeling of een andere uitstap wil maken,en wat het ook zo gemakkelijk maakt, is dat je kan communiseren in je eigen taal,maar ook in het engels en het duits,het eten was er zeer lekker en gevarieerd,en voor degene die het wensen,er is lekker bier uit België

Datum van verblijf: juni 2017
      Beoordeeld op 4 juni 2017 via mobiele applicatie

Dit is een resort met diverse mogelijkheden luxe, familie huizen en minder luxe verblijven. Er is een zwembad, sauna en een mogelijkheid voor massage. Voor kinderen zijn diverse speelmogelijkheden. Het eten is goed en wordt door professionele krachten opgediend. De kamers zijn schoon en hygiënisch.

Datum van verblijf: juni 2017
      Beoordeeld op 5 mei 2017

De kamer was ruim van opzet, zeer goed schoon, voorzien van een kluisje en koelkastje met inhoud. Vooral de douche was ideaal en gescheiden van het toilet. Vanaf het balkon heeft men een meer dan mooi uitzicht en kan men genieten van de vogels.

Kamertip: Het beste uitzicht en de mooiste kamers in het nieuwe gedeelte van het hotel.
      Datum van verblijf: april 2017
      Beoordeeld op 1 mei 2017

Lekker en voldoende eten, verzorgde en nette kamers, vriendelijk en beleefd personeel, wandelingen en uitstappen in nog de echte mooie natuur
      met top gidsen kortom een verblijf om nooit meer te vergeten. Ik kom zeker terug want dit is een aanrader

Kamertip: De standaard kamers op zich hebben alles wat je vewacht van een luxe kamer
      Datum van verblijf: april 2017