Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 5 mei 2017

De kamer was ruim van opzet, zeer goed schoon, voorzien van een kluisje en koelkastje met inhoud. Vooral de douche was ideaal en gescheiden van het toilet. Vanaf het balkon heeft men een meer dan mooi uitzicht en kan men genieten van de vogels.

Kamertip: Het beste uitzicht en de mooiste kamers in het nieuwe gedeelte van het hotel.
Beoordeeld op 1 mei 2017

Lekker en voldoende eten, verzorgde en nette kamers, vriendelijk en beleefd personeel, wandelingen en uitstappen in nog de echte mooie natuur
met top gidsen kortom een verblijf om nooit meer te vergeten. Ik kom zeker terug want dit is een aanrader

Kamertip: De standaard kamers op zich hebben alles wat je vewacht van een luxe kamer
Beoordeeld op 29 april 2017

Een resort midden in een prachtige streek. Een uitvalsbasis voor elk wat wils: wandelingen, uitstappen. Dit alles in een schitterende omgeving met prachtige natuur: water, hevels, bergen. Resort: eten in restaurant is héél lekker. Kamers: net en mooi. Welness: dik in orde. Service: O.K. én vriendelijk. Gastheer spreekt nederlands, wat voor velen een pluspunt is. Toplocatie!

Kamertip: Zeker de moeite waard om te ontdekken !
Beoordeeld op 1 november 2016

centraal gelegen resort met tal van mogelijkheden ter plaatse. In de nabijheid van prachtige (bergwandelingen). Zeer behulpzaam nederlandstalig personeel zeker de chalets(met hotelservice) zijn een aanrader.Aangepaste slovaakse keuken in een rustiek kader

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 7 oktober 2016

Gelegen in een groene omgeving.Hier kom je tot rust.Goed en gezellig restaurant.Lekker gezwommen en dan de sauna in.Het ontbijtbuffet was in orde.
Veel mogelijkheden om de omgeving te bezoeken.Heel wat daguitstappen gedaan.
We hebben echt genoten van ons verblijf.
Prijs kwaliteit was perfect.

Datum van verblijf: september 2016