“Aangenaam en lekker”

Geclassificeerd als nr. 65 van 198 Restaurants in Polignano a Mare
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 augustus 2021 beoordeeld

Aangename, vriendelijke bediening. Lekker eten (pizza (licht, luchtig en toch vol smaak) lasagna, tonijntartaar, ) Goeie sfeer. Aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2021

26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tegenvallende lunch. Allereerst onvriendelijk ontvangen door de bediening. Leek ons liever niet te ontvangen. Eten was basic, tegen een acceptabele prijs. Op tafel gekwakt zonder ook maar een woord te zeggen. Erg onprettig allemaal. Zou aan de overkant gaan zitten. Lijkt een beter alternatief.

Datum van bezoek: september 2020
L491XNbellam, Proprietario van Bella 'Mbriana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2020

Dear Emile,

Thank you for choosing Bella 'Mbriana.

We are sorry that the lunch didn't meet your expectations.

Thank you again for your feedback and we hope to have the opportunity of regaining your trust the next time you visit Polignano a Mare.

Best Regards,

6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kaart bood een menu, deze was oké en niet te duur. Desondanks niet een top restaurant, ik zou niet nogmaals gaan.

Datum van bezoek: augustus 2020
L491XNbellam, Proprietario van Bella 'Mbriana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2020

Dear Guest,

we regret that our service didn't meet your expectations.

Our main goal is always our guests satisfaction.

Thank you for the opportunity to serve you at our restaurant.

Kind regards,

8 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op een leuke locatie en ook de bediening was top! Zeker een aanrader! Wij waren hier voor de lunch.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juni 2019 beoordeeld

Hier kort even gestopt voor lunch. Niet een hele grote menukaart, en niet heel veel keuze in voorafjes. Ik bestelde ham met mozarella, en ik vroeg of ik daar tomaten bij kon krijgen. Ik dacht dat ik wat plakjes ham en stukjes kaas zou krijgen, maar ik kreeg ham en kaas uit de oven plus tomatensaus... Haha een andere verwachting maar het smaakte wel goed (en kostte maar €5). Mijn partner had pasta, die smaakte goed. Al met al prima prijs kwaliteit verhouding en gezellig zitten.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Bella 'Mbriana bekeken, bekeken ook

Polignano a Mare, Province of Bari

In Bella 'Mbriana geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.