Aurore

Hemels verblijf

5,0 van 5 bollen24 aug 2022 beoordeeld
Prachtig vakantiepark,mooie verzorgde omgeving .
Eten was uitstekend.
De kamers mooi en heel netjes.
Al het personeel was steeds zeer vriendelijk en behulpzaam.
Was voor ons de tweede maal in Pietrablu
Er komt vast en zeker een derde maal .
Aurore en Ivano
Datum van verblijf: augustus 2022
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Lol.travel
    • BBIT
    Roomservice
    Meer hotels in Polignano a Mare bekijken
    Beoordeeld op 16 augustus 2019

Tip; huur een auto om de mooie omgeving te zien. Als je geen auto hebt ben je afhankelijk van een excursie of van het hotel. Jammer dat het personeel van de animatie geen Engels spreekt. Wij werden dan ook nergens bij betrokken en het animatie team negeerde ons compleet. 1 avond werden wij gevraagd echter deden ze dit omdat er niemand anders kwam.. ook kregen wij op de dag van vertrek een welkoms taart tijdens de lunch en kregen wij het idee te Worden uitgelachen door het animatie team. Er moet borg worden betaald voor handdoeken. Ergens snap ik dit wel, maar geef het even aan. € 10,- per handdoek is wel extreem. Verder een schoon hotel, veel faciliteiten voor degene welke Italiaans spreken en zeer goed eten!

Datum van verblijf: augustus 2019
    Beoordeeld op 24 juni 2019

Ik kan geen enkel slecht argument geven over het Pietrablu hotel. Het eten en drinken was zo uitgebreid, gevarieerd en van kwaliteit (verse kruiden, zelfgemaakte yoghurt, mozzarella, gebakjes, ijsjes met bosvruchten, hazelnoten, bananen, aardbeien,....)
    A la carte is een aanrader. Onze garçon Thomas deed zijn uiterste best, heel relaxed gaf hij uitleg over het eten. Ik kan dit hotel iedereen aanraden.

Kamertip: Wij hadden een promokamer, deze was zeer rustig gelegen, kort bij de zee, zwembad, restaurant, bar. Zou deze opnieuw willen.
    Datum van verblijf: juni 2019
    Beoordeeld op 1 oktober 2018

Leuk vakantie park met verschillende blokken appartementen. Twee zwembaden bij elkaar (maar mss iets te luide animatie enkel in Italiaans). Zeer goed buffet restaurant (met aandacht om niet te veel overschot te hebben) met redelijke variatie. Het a la carte restaurant is lekker, maar hier is dan totaal geen aandacht voor portionering (kinderen krijgen evenveel als volwassenen, waardoor er wel veel overschot is).
    's Avonds smaakten de cocktails!
    Zeer vriendelijk personeel.
    Wij hebben alvast genoten van ons verblijf.

Kamertip: best een kamer dicht bij zwembad, zodat je niet veel last hebt van animatie 's avonds
    Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Een geweldig resort. Alleen een tip huur een auto bij het vliegveld van Bari dan ben je frank en vrij. Lecce bezoeken kan ook per trein vanuit Polignano a mare kosten 8.40 enkeltje, duurt iets meer dan een uur. En een aanbeveling is zeer zeker het eten s'avonds bij het zwembad de zelfde dag om 9.00 uur bij de receptie reserven dit kun je een keer per week doen, het was HEERLIJK....
    PS.uitstapjes kun je via het resort regelen ook bij de receptie. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Wij hebben een leuke vakantie gehad. Gero...

Datum van verblijf: september 2018
    Beoordeeld op 19 juli 2018

Kamers met basiscomfort, airco, gratis kluis. Hygiëne voortreffelijk; dagelijks poetsen en verversen van handdoeken. Prachtig zicht vanuit terras/balkon op mooie tuin. Proper resort, geen afval her en der, genoeg personeel. Goede uitvalsbasis voor uitstappen!
    Meerwaarde is de gratis shuttle bij All-in naar Polignano a mare, Lama Monchinal (prachtig). Voor de liefhebbers van de pure Italiaanse keuken een voltreffer!, streekproducten. (Geen internationale keuken). Veilig resort (redders, bareel en controle bij ingang.
    - wel zéér Italiaans gericht, Engels of Frans nauwelijks machtig. (Animatie in Italiaans.)
    - WIFI zeer matig, cocktails zeer weinig keuze (bitter).

Kamertip: 'scirocco ': dichtgelegen bij groot, geanimeerd zwembad, maar 's morgens zeer lawaaierig door de af-en aanvoer van logistiek.
    Datum van verblijf: juli 2018