“Het lekkerste eten van de Ring of Kerry!”
Beoordeling van The Moorings Restaurant

The Moorings Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Restaurants in Portmagee
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
2 juni 2017 beoordeeld

Heerlijke schol gegeten met verse groenten en aardappelpuree. De vis was boterzacht en vers. Vooraf nachos en cheese, veel te lekker allemaal. Vriendelijke bediening!

26 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als lunch hier gegeten met vier personen. Allemaal een verschillende maaltijd en gelijktijdig op tafel. Let wel... hier lunchen tussen twaalf en twee een tweetal busladingen toeristen. Na 14.00 werd het een stuk rustiger. Prettig personeel. Een aanrader.

27 juni 2016 beoordeeld

Gedurende de twee dagen dat wij Portmagee verbleven hebben wij telkens in de Moorings pub gegeten, vermits het dezelfde kaart en keuken is als het restaurant. Uitgebreide keuze en ook iedere dag dagaanbiedingen. De eerste dag hebben wij black sole (zwarte tong) gegeten. Lekker klaargemaakt en goede smaak. De tweede dag hebben wij vlees gegeten en ook dat was prima. Vlotte en vriendelijke bediening. Goede keuze.

26 juni 2016 beoordeeld

The Moorings in Portmagee is een prima restaurant om te luchen of te dineren. De kaart is redelijk uitgebreid alhoewel vrij simpel van aard, en er is een bierkaart. De ambiance is niet heel bijzonder gezien de ietswat gedateerde inrichting, en de televisies die aanstaan. Het personeel is vlot en vriendelijk, maar toont verder niet heel veel interesse.

6 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed, heerlijk eten en super vriendelijke ontvangst en service, fijne mensen in de bediening, staan steeds voor je klaar hoe druk het ook is!

Reizigers die The Moorings Restaurant bekeken, bekeken ook

Portmagee, County Kerry

In The Moorings Restaurant geweest? Deel je ervaringen!