“Op en top genieten”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld

dit jaar 2 keer bij nobelos geweest wat een ontzettend fijne plek! Het uitzicht is subliem, het eten verrukkelijk en de service top. Absoluut een aanrader om wel re reserveren en daarbij als je lekker aan het strandje wil liggen aan te geven dat je een strandbedje wil.

Datum van bezoek: augustus 2020

6 oktober 2019 beoordeeld

fantastisch plekje verscholen achter schaduwgevende bomen.
een prachtig stukje strand.
lekker eten, lekkere wijn.
zeer vriendelijk personeel.
een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
26 september 2019 beoordeeld

De aanleiding om hier te gaan eten was een blog waarin dit restaurant werd aangeprezen. En terecht! Tijdens ons rondje Zakynthos hebben we hier de lunch genuttigd.

Wat een geweldig mooie entourage zeg. Hier beleef je echt vakantie. Het complex is uitermate verzorgd en toegankelijk. De ligging van het terras is idyllisch en je kijkt op een heel mooi stukje Griekenland uit. Zonder de aanbeveling zou je hier niet terecht komen.

We kozen voor een voorgerecht Garlic bread en Saganaki, as hoofdgerecht Prawns met tomaten en feta, het andere gerecht was gegrilde zeebaars (filet). Wat een mooie en heerlijke gerechten. Ik heb zeebaars nog niet eerder zo lekker gehad. Hierbij een passende wijn op advies erbij genomen.

Punt van kritiek: terwijl mijn vrouw haar voorgerecht nog niet op had werd het hoofdgerecht al uitgeserveerd. Daar vonden we wel wat van. De serveerster zei dat als ze dat eerder hadden geweten dat ze niet zo snel waren gekomen. Sorry hoor, maar het is tot niet de bedoeling om je gasten zo snel mogelijk weg te jagen. Dit zorgt ervoor dat mijn beoordeling niet hoger is. Alle andere aspecten zijn 5 sterren waard.

Datum van bezoek: september 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen hier heen om te dineren op advies van onze accommodatie Paliokaliva Village.
Wat een geweldig mooie plek is dit en het eten is ook echt fantastisch!
Als starter hebben we garnalen (op traditionele wijze), spicy mushrooms en tzatziki met brood gekozen.
Als hoofdgerecht swordfish en spaghetti met garnalen gegeten.
Echt heerlijk!!
Als je wijn kiest komt er netjes een sommelier om heldere uitleg te geven over de wijn/spijs combinatie.
Je kunt er ook prachtig zwemmen en snorkelen want het water is kraak helder.
We zijn een gezin met twee kinderen van 9 en 8.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen s’ochtends aan en meldde ons bij de receptie. Daar werd verteld dat als we ook gingen lunchen dat we de strandbedjes gratis mochten gebruiken. Het is een heel mooi kiezelstrand met helder water. Lunch was erg lekker met een mooi uitzicht! Een echt aanrader.
Het enige waar je op moet letten is als je op het strand drinken besteld je dan wel echt de hoofdprijs betaald aan dranken! Verder een heerlijk tentje

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Nobelos Bio Restaurant bekeken, bekeken ook

Zakynthos, Ionische Eilanden

In Nobelos Bio Restaurant geweest? Deel je ervaringen!