Beoordeeld op 23 september 2019 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel
Vriendelijk personeel heel behulpzaam
Vriendin was 6 maand zwanger en waren heel bezorgd en zorgde dat we niks te kort kwamen
Het eten is lekker en zeker genoeg
Kamer met zee zicht is de moeite waard
Hotel ligt boven op een berg huur auto is zeker nodig omdat ik de buurt weinig te zien is

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 juli 2019

Zeer mooie locatie, super mooi uitzicht! Ik raad zeker aan om een kamer met zeezicht te nemen. Ook vermeld ik graag dat er geen verschil is tussen een suite kamer en een gewone! (dit hebben wij ter plaatsen mogen ondervinden) en wat voor ons toch wel geldverspilling was. Lekker eten, vriendelijk personeel.
GEEN animatie in de avond wat wij zeer spijtig vonden aangezien je na je avondmaal niks meer kan doen buiten een glaasje drinken aan de bars. Vanaf 00u ook muisstil in het hotel. Het is ook niet bepaald kindvriendelijk, eerder 16+.
Voor degene die denken aan een kamer met zwembad te nemen TIP: je moet je drinken halen aan de 'openbare' poolbars, wat toch niet heel dichtbij is en mij best vervelend lijkt. Het strand is op korte afstand, kiezelstrand die gedeeld wordt met een ander hotel. Ik raad dit hotel ZEKER aan voor wie opzoek is naar rust.

Kamertip: Dubbel kamer met zeezicht (hele mooie kamer, met living en trap naar slaapkamer)
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 13 juli 2019

Hotel voor wie een rustvakantie wil. Onze kamer (juniorsuite) was ruim, recent gerenoveerd en proper. Eten in het restaurant was gevarieerd en smaakvol. A la carte restaurants vonden wij geen aanraders, max. 5 min. tussen de verschillende gangen en kwaliteit zeker niet beter dan in het gewone restaurant. Aan het adults only zwembad was er tijdens ons verblijf nooit geen plaats aangezien alle ligbedden hier van héél vroeg 's ochtends gereserveerd werden. Wij gingen dus steeds naar het andere zwembad waar het trouwens ook rustig was, de sfeer gemoedelijker en er altijd ligbedden vrij waren. Personeel meestal vriendelijk en behulpzaam behalve aan de receptie en adults only bar. Hygiëne kon in de algemene delen en aan het zwembad beter voor een 5* hotel. Wij verbleven in 4* hotels in Rhodos en Corfu die beter waren in kwaliteit dan dit 5* hotel.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Een van de beste hotels die we ooit al hebben gehad. Zalig eten, enorm proper, heel vriendelijk personeel, prachtig uitzicht,... Het enige nadeel is dat het te ver gelegen is om ‘s avonds een drankje te doen in de stad, maar de gezellig pool bar met het mooie uitzicht maakt het ruimschoots goed. We denken er zeker aan om nog eens terug te gaan.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 juni 2019

een UITSTEKEND hotel,
VOORTREFFELIJKE keuken,
HEEL VRIENDELIJK personeel, THX Stella junior in restaurant,Dimitris en Poppie aan bad en Michael in mainbar
perfecte 2 persoonskamer voor alleengebruik
slecht handdoekenbeleid! al vroeg werden er handdoeken gelegd aan rustig zwembad met de beste ligzetels. Onbewaakte handdoeken werden weggenomen (soms ook onterecht)en dat lokte heel wat wrevel en discussies uit. Wij bleven op post om onze zetels vrij te houden want als gezelschap van 5 lig je wel graag samen.
bij aankomst was hotel overboekt waardoor vrienden eerst nog naar ander hotel moesten. ruime compensatie voor dit ongemak maar wel jammer

Kamertip: hoge kamer is trappenwerk. overal zeezicht, soms wat beperkt airco maakt veel lawaai thv lager gelegen kamers (200...en 300...
Datum van verblijf: juni 2019