Tasja
Sint-Truiden, België

fijn hotel

4,0 van 5 bollen16 nov 2021 beoordeeld
Dit hotel lijkt wat 'ouder' maar de kamers zijn helemaal in orde.
wij hadden een zeer ruime kamer met ook een balkon tegen de straatkant.
De kamer zelf was zeer proper en ook voorzien van een kleine frigo (pluspunt).
Helaas was er wel geen koffie of thee voorziening, wat wel jammer was op zo'n koude dag.
Er is wel een fles water voorzien.

De ontvangst zelf was zeer goed en de mensen zijn er ook vriendelijk.
Er werd ook aangeboden om, indien we wouden, 's avonds deel te nemen aan het buffet.
Omdat we nog geen idee hadden waar te eten was dit mooi meegenomen.

Het buffet bestond uit verschillende dingen.
Een saladebar, stokbrood, pasta's, rijst, kaas, salami, soep, kip curry ...
Zeer gevarieerd maar uiteraard niet heel fancy, wat ook niet nodig was.
Het avondeten was 16 euro per persoon.

Het ontbijt was zeer goed.
Ook hier heb je een zeer gevarieerd aanbod.
Er zijn ook veel muesli's, zaden en zelfgemaakte confituren te vinden.
Ik vind het altijd leuk als mensen de moeite doen om te variëren en ook zelfgemaakte producten te gebruiken.

Ik kan eigenlijk niets slecht zeggen van dit hotel.
Je kan hier ook gebruik maken van de sauna maar dit hebben we niet gedaan omdat we beiden heel moe waren.
Ook is er voldoende parking (voor de ingang en achter het hotel) zodat de auto's veilig kunnen staan.

Het was een goed verblijf!
Datum van verblijf: november 2021
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Ansprechendes Ambiente - nicht nur außen.
  • Expedia.com
    Bar/lounge
    Restaurant/places to eat
    8.1 km van Hotel Roeb Zum Alten Fritz
    7.0 km van Hotel Roeb Zum Alten Fritz
    Waschbecken im Zimmer. Getrennte Wasserhähne für Kalt- und Warmwasser, wie vor 100 Jahren
      0.1 km van Hotel Roeb Zum Alten Fritz
      Meer hotels in Nideggen bekijken
      Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Wij boften met het weer, heerlijk kunnen wandelen. Het hotel heeft goede bedden. Dit keer een basiskamer, helaas ongezellig licht zaten dus maar bij t badkamer licht in t half donker dat was beter. Bediening vriendelijk. Ontbijt uitgebreid, warm en koud. Avondeten prima, kleine amuse v h huis vooraf. Feit blijft dat de Duitse keuken machtig is en dat merk je hier uiteraard ook. Komen Indien mogelijk zeker nog keer terug.

Datum van verblijf: december 2019
      Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor comfort kamer gekozen. Mooie ruime kamer met eigen balkon en heerlijke bedden. 's avonds gegeten in hotel en dat was goed en betaalbaar. Vriendelijk personeel dat je op je gemak stelt. Een vaste tafel voor diner en ontbijt en een attent bordje waarmee we welkom geheten werden. We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
      Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel lijkt wat gedateerd aan de buitenkant. Binnen valt dit erg goed mee!Ruime kamer, goed bed, mineraal water op de kamer, alles heel net.Onze badkamer was oud, maar zuiver en alles was aanwezig.Bij de comfort kamers is de badkamer volledig nieuw.Het ontbijt en het avondeten is heerlijk! Restaurant is voortreffelijk!

Datum van verblijf: mei 2019
      Beoordeeld op 3 maart 2019

Goed hotel met ruime mooie kamers. het is er brandschoon en het personeel is erg vriendelijk. Het eten en ontbijt is er voortreffelijk. Fantastische uitvalsbasis om te wandelen maar hou wel rekening met het heuvelachtige landschap.

Datum van verblijf: maart 2019
      Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig maar doeltreffend hotel. Net en vriendelijk personeel, ruime kamers. Personeel toont veel interesse in zijn gasten. Hotel oogt wat gedateerd maar dat wordt goed gemaakt door de mooie en praktische ligging midden in de historische Eifel. Vlakbij de Kall Trail, dus uitstekend uitvalspunt om het pad en omgeving te voet te bekijken.

Garage voor motoren aanwezig. Prijzen voor kamers zijn wel pittig maar iom de eigenaresse is er soms nog wel wat korting te krijgen.

Datum van verblijf: oktober 2018