Orbitz.com
Priceline
eDreams
Beoordeeld op 29 december 2019 via mobiele applicatie

Wij boften met het weer, heerlijk kunnen wandelen. Het hotel heeft goede bedden. Dit keer een basiskamer, helaas ongezellig licht zaten dus maar bij t badkamer licht in t half donker dat was beter. Bediening vriendelijk. Ontbijt uitgebreid, warm en koud. Avondeten prima, kleine amuse v h huis vooraf. Feit blijft dat de Duitse keuken machtig is en dat merk je hier uiteraard ook. Komen Indien mogelijk zeker nog keer terug.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Voor comfort kamer gekozen. Mooie ruime kamer met eigen balkon en heerlijke bedden. 's avonds gegeten in hotel en dat was goed en betaalbaar. Vriendelijk personeel dat je op je gemak stelt. Een vaste tafel voor diner en ontbijt en een attent bordje waarmee we welkom geheten werden. We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel lijkt wat gedateerd aan de buitenkant. Binnen valt dit erg goed mee!Ruime kamer, goed bed, mineraal water op de kamer, alles heel net.Onze badkamer was oud, maar zuiver en alles was aanwezig.Bij de comfort kamers is de badkamer volledig nieuw.Het ontbijt en het avondeten is heerlijk! Restaurant is voortreffelijk!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019

Goed hotel met ruime mooie kamers. het is er brandschoon en het personeel is erg vriendelijk. Het eten en ontbijt is er voortreffelijk. Fantastische uitvalsbasis om te wandelen maar hou wel rekening met het heuvelachtige landschap.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 18 februari 2019 via mobiele applicatie

Eenvoudig maar doeltreffend hotel. Net en vriendelijk personeel, ruime kamers. Personeel toont veel interesse in zijn gasten. Hotel oogt wat gedateerd maar dat wordt goed gemaakt door de mooie en praktische ligging midden in de historische Eifel. Vlakbij de Kall Trail, dus uitstekend uitvalspunt om het pad en omgeving te voet te bekijken.

Garage voor motoren aanwezig. Prijzen voor kamers zijn wel pittig maar iom de eigenaresse is er soms nog wel wat korting te krijgen.

Datum van verblijf: oktober 2018