Beoordeeld op 8 september 2020

Prachtige en verzorgde B&B ! We werden heel aangenaam ontvangen door de gastvrouw met een drankje. We voelden ons meteen thuis :-)
De wagen konden we parkeren op het afgesloten domein.
Het ontbijt met locale streekprodukten was TOP ! Verzorgd en met veel toewijding gebracht. De tuin met jacuzzi nodigde uit om zalig te relaxen, met een drankje bij de hand. De gastvrouw en -heer kennen de streek zeker voldoende om heel nuttige informatie te bezorgen over bezienswaardigheden en hebben ons ook lekkere restaurant adresjes bezorgd voor het dinner.
Zeer mooie en verzorgde kamers met airco.
Wij hebben echt genoten van onze 2-daagse tussenstop en zullen hier zeker terugkomen !!
Groetjes, Bianca & Mario

Datum van verblijf: augustus 2020
Frank Provenier, Eigenaar van L'Esprit Provençal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2020

Dank voor de mooie waardering. Fijn om jullie als gasten te hebben ontvangen.
Katty en Frank

Beoordeeld op 6 september 2020

Mooie B&B met prima ontvangst door de gastvrouw en gastheer die ons direct een thuisgevoel gaven in het gezellige Mazan. Zeer verzorgd ontbijt met plaatselijk producten. Ideaal gelegen voor uitstappen naar één van de vele pittoreske dorpjes en steden als Carpentras en Avignon en vlakbij de Mont-Ventoux.
Onze gastheer en gastvrouw bezorgde ons iedere avond een toplocatie voor een restaurantbezoek, van dorpsplein tot wijngaard, en het waren één voor één toplocaties !
Ook voor advies bij de vele uitstappen zijn zij de ideale gidsen bij uitstek.
Na een uitstapje was het ook heerlijk genieten in de jacuzzi met een drankje.
Ook voor de wagen was er een privéparking voorzien.
Het was voor ons een topweekje in een toplocatie met zéér verzorgde kamers en tuin, waar je volledig tot rust kan komen.
Bedankt voor het aangename verblijf in jullie prachtige B&B.
Mvg. Dany & Natascha

Datum van verblijf: augustus 2020
Frank Provenier, Eigenaar van L'Esprit Provençal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2020

Het plezier was ook aan onze kant. We hebben graag bijgedragen tot een leuk verblijf. Fijne gasten!

Beoordeeld op 2 september 2020

Prima verzorgde B&B . Leuke uitvalsbasis voor bezoeken aan de Mont Ventoux, de grotere steden Carpentras en Avignon en de vele pittoreske dorpjes in de buurt van Mazan. Ook een picknick en wijndegustatie bij het aangeraden wijnhuis was een leuke ervaring.
Elke dag kregen we een lekker ontbijt met lokale producten zoals verse fruitsappen en lokale kazen .
Vraag zeker advies ivm uitstappen bij de gastvrouw, zij is de Gids bij uitstek . Ook voor goede adresjes ivm restaurantbezoeken moet je bij de gastvrouw en gastheer zijn , zij hebben ons elke dag een toplokatie aangereikt.
Het was voor ons een leuke,ontspannende en gastronomische vakantie in de Provence.
Bedankt voor de goede zorgen en het aangename verblijf . Mvg Yvan

Datum van verblijf: augustus 2020

Welkom terug als je de Provence nog eens op de vakantielijst heb staan. De week was zo voorbij.

Beoordeeld op 30 augustus 2020

Aanrader! Leuke uitvalsbasis voor bezoeken aan de Provençaalse klassiekers: de Mont Ventoux, de steden Carpentras en Avignon, de pittoreske dorpjes Sault, Bédoin, Suzette, Crillion le Brave, en de vele wijnhuizen, … Ook Mazan zelf is een bezoek waard (wandeling door historisch centrum met toegangspoorten en badplaats naar Merovingische sarcofagen aan de begraafplaats met zicht op Mont Ventoux, …).

De authentieke sfeer van een oud wijnhuis in combinatie met hedendaags comfort zorgen voor een ontspannend en deugddoend verblijf. Ontbijt sterk aan te raden: lokale producten (honing, vers fruitsap, lokale kazen, …) staan centraal. Luister voor resto- en uitstaptips zeker eens bij de gastvrouw, ze weet er de goede adresjes uit te halen!
Kortom: Dit was Frankrijk op zijn best en onze batterijtjes zijn weer helemaal opgeladen. Dank voor het fijne verblijf, wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2020
Frank Provenier, Eigenaar van L'Esprit Provençal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Fijn dat jullie genoten hebben van het verblijf in de streek. We hebben jullie met plezier verwend en kijken alvast uit naar een volgend verblijf. Breng alvast jullie fietsen opnieuw mee, zo verken je op sportieve manier de Provence, tot op de top van de Mont Ventoux!