Beoordeeld op 2 september 2020

Prima verzorgde B&B . Leuke uitvalsbasis voor bezoeken aan de Mont Ventoux, de grotere steden Carpentras en Avignon en de vele pittoreske dorpjes in de buurt van Mazan. Ook een picknick en wijndegustatie bij het aangeraden wijnhuis was een leuke ervaring.
Elke dag kregen we een lekker ontbijt met lokale producten zoals verse fruitsappen en lokale kazen .
Vraag zeker advies ivm uitstappen bij de gastvrouw, zij is de Gids bij uitstek . Ook voor goede adresjes ivm restaurantbezoeken moet je bij de gastvrouw en gastheer zijn , zij hebben ons elke dag een toplokatie aangereikt.
Het was voor ons een leuke,ontspannende en gastronomische vakantie in de Provence.
Bedankt voor de goede zorgen en het aangename verblijf . Mvg Yvan

Datum van verblijf: augustus 2020
Frank Provenier, Eigenaar van L'Esprit Provençal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2020

Welkom terug als je de Provence nog eens op de vakantielijst heb staan. De week was zo voorbij.

Beoordeeld op 30 augustus 2020

Aanrader! Leuke uitvalsbasis voor bezoeken aan de Provençaalse klassiekers: de Mont Ventoux, de steden Carpentras en Avignon, de pittoreske dorpjes Sault, Bédoin, Suzette, Crillion le Brave, en de vele wijnhuizen, … Ook Mazan zelf is een bezoek waard (wandeling door historisch centrum met toegangspoorten en badplaats naar Merovingische sarcofagen aan de begraafplaats met zicht op Mont Ventoux, …).

De authentieke sfeer van een oud wijnhuis in combinatie met hedendaags comfort zorgen voor een ontspannend en deugddoend verblijf. Ontbijt sterk aan te raden: lokale producten (honing, vers fruitsap, lokale kazen, …) staan centraal. Luister voor resto- en uitstaptips zeker eens bij de gastvrouw, ze weet er de goede adresjes uit te halen!
Kortom: Dit was Frankrijk op zijn best en onze batterijtjes zijn weer helemaal opgeladen. Dank voor het fijne verblijf, wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2020
Frank Provenier, Eigenaar van L'Esprit Provençal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Fijn dat jullie genoten hebben van het verblijf in de streek. We hebben jullie met plezier verwend en kijken alvast uit naar een volgend verblijf. Breng alvast jullie fietsen opnieuw mee, zo verken je op sportieve manier de Provence, tot op de top van de Mont Ventoux!