Beoordeeld op 30 augustus 2020

Aanrader! Leuke uitvalsbasis voor bezoeken aan de Provençaalse klassiekers: de Mont Ventoux, de steden Carpentras en Avignon, de pittoreske dorpjes Sault, Bédoin, Suzette, Crillion le Brave, en de vele wijnhuizen, … Ook Mazan zelf is een bezoek waard (wandeling door historisch centrum met toegangspoorten en badplaats naar Merovingische sarcofagen aan de begraafplaats met zicht op Mont Ventoux, …).

De authentieke sfeer van een oud wijnhuis in combinatie met hedendaags comfort zorgen voor een ontspannend en deugddoend verblijf. Ontbijt sterk aan te raden: lokale producten (honing, vers fruitsap, lokale kazen, …) staan centraal. Luister voor resto- en uitstaptips zeker eens bij de gastvrouw, ze weet er de goede adresjes uit te halen!
Kortom: Dit was Frankrijk op zijn best en onze batterijtjes zijn weer helemaal opgeladen. Dank voor het fijne verblijf, wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2020
Frank Provenier, Eigenaar van L'Esprit Provençal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Fijn dat jullie genoten hebben van het verblijf in de streek. We hebben jullie met plezier verwend en kijken alvast uit naar een volgend verblijf. Breng alvast jullie fietsen opnieuw mee, zo verken je op sportieve manier de Provence, tot op de top van de Mont Ventoux!