Beoordeeld op 11 april 2017 via mobiele applicatie

Een prachtcamping met een zalig zwembad, magnifiek uitzicht over de baai van propriano en een sublieme bar. Veel schaduwrijke plaatsen en goeie voorzieningen. De sanitaire voorzieningen zijn proper. We hadden een topverblijf hier! Niets op aan te merken...

Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 augustus 2016

We zijn inmiddels voor de 6e keer op camping vigna maggiore geweest en elk jaar komen er weer terug.
Je kunt je eigen plek uitkiezen die zeker na 10 augustus heel ruim genoemd mag worden. Het sanitair wordt dagelijks schoongehouden door een vaste ploeg die al jaren verbonden zijn aan de camping. Over het geheel genomen is het allemaal heel goed verzorgd en schoon.
Wat goed is aan de camping is dat ze elk jaar verbeteringen doorvoeren. Een nieuw sanitair gebouw, muurtjes die gebouwd als afscheiding van de weg en de kampeerplaatsen, plantenbakken die worden gevuld met nieuwe planten, een bar die volledig vernieuwd is. Ook de pizzeria is inmiddels een stuk beter sinds de eigenaresse zich er nadrukkelijker mee bemoeid. Het je opmerkingen of feedback, dan staan ze daar erg voor open.
De echte gimmick van de camping is het zwembad, met het fenomenale uitzicht. Alleen daarvoor komen we terug. En 's avonds gezellig een drankje kunnen drinken in een gezellige bar.
Kortom wat ons betreft is deze camping echt een aanrader!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 1 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijke camping waar je zelf bij aankomst je plek mag uitkiezen. Wanneer je in de ochtend komt zijn er nog genoeg plekjes. Verder een mooi zwembad met een prachtig uitzicht op Propriano, lekker restaurant en een keer per week een gezellige muziek avond bij de bar. Genoeg Nederlanders voor de kinderen om vriendjes te maken (niet té veel gelukkig). Sanitair wordt goed schoongehouden maar af en toe wat druk.

Personeel is erg vriendelijk en leeft met de gasten mee.

Verder is de omgeving prachtig en zul je je geen moment vervelen.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 23 juli 2016 via mobiele applicatie

Op camping Vigna Maggiore hadden wij een zalig verblijf. Een bar met aanvaardbare prijzen van drank, een zalig zwembad met uitzicht op de baai van propriano. Sanitair is proper, niets op aan te merken. Dit allemaal voor zeer schappelijke prijzen!

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 augustus 2015 via mobiele applicatie

Ruime camping, goede voorzieningen, in hoogseizoen genoeg mogelijkheden voor ruime plek met wat privacy. Prima zwembad met bar (wifi) en pizzeria. Apart: alleen contant betalen.
Mooi uitzicht over de baai, stranden op een paar km afstand.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie