“Genieten van de eerste tot de laatste hap”
Beoordeling van De Bakermat

De Bakermat
Geclassificeerd als nr. 2 van 48 Restaurants in Ninove
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een menu, de hapjes waren met veel zorg samengesteld van iets zoet tot iets pikant en een hartig cakeje van olijven. Het ene nog lekkerder dan het andere.

We kozen voor de menu “SMAAKNUANCES”, meestal heeft hubby niet voldoende na zo een menu maar deze keer wel! Qua porties zit men hier zeker goed en timing tussen de gerechten net goed.

De menu bevatte volgende gerechten:

Een voorgerecht van goudmakreel met basilicum en komkommer.

Een tussengerecht van rundstartaar met een broodje met inktvis toets, afgewerkt met tomaat en avocado

Hierna volgende zeebaars met langoustine vergezelde van doperwtjes en een heerlijke milde rode currysaus.

De hoevekip die er na kwam was heel erg sappig en zacht, er kwam ook een potje vol au vent met mais, een gedurfde combinatie vond ik persoonlijk maar super lekker. De kip werd vergezeld door asperges

Last but not least het dessert en wat voor eentje een combinatie van rabarber en aardbei en witte chocolade... Een top afsluiter van de menu.

We dronken nog een koffie en mochten daarbij nog 3 mini toetjes kiezen super tof gedaan! Als kers op de taart kwam er ook nog een “Happy B-day” bordje.

Je leest het, wij waren tevreden!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voortreffelijke keuken, super lieve gastvrouw met kennis van zaken, ook de sommelier kent zijn stiel. Gewoon topkeuken.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw lekker gegeten in de Bakermat. Als ik echter vergelijk met de vorige bezoeken vind ik de hapjes vooraf minder verfijnd. Ook de wachttijden waren soms lang zeker voor het hoofdgerecht. Misschien omdat er twee groepen waren?

14 april 2018 beoordeeld

Lang zal het niet meer duren voor deze jonge crew een culinaire prijs wegkaapt. Ze kunnen perfect de vergelijking weerstaan met andere sterrenrestaurants.Barbara een spontane gastvrouw regelt uiterst vriendelijk doch kordaat haar zaal.De sommelier geeft perfecte uitleg over de bijhorende wijntjes.Wij namen het 5-gangenmenu (smaaknuances) en dit waren smaakbommetjes en kleurrijke schilderijtjes.Woorden schieten tekort. Een bezoekje moet zeker op je " to do lijst" staan.

22 maart 2018 beoordeeld

Aangenaam ontvangst. Vlotte, vriendelijke bediening.
Mooie menu’s ,met kwaliteitsvolle producten , waarvan alle gerechten op een even hoog niveau worden bereid. Lekkere sauzen en fijne garnituren ronden alles mooi af.
Hier geniet je en ga je met heel mooie herinneringen naar buiten.

Reizigers die De Bakermat bekeken, bekeken ook

Halle, Vlaams-Brabant

In De Bakermat geweest? Deel je ervaringen!