Beoordeeld op 28 februari 2020 via mobiele applicatie

Prima vakantie gehad.

Bij aankomst was alles al goed voorbereid inchecken ging erg snel en ook de kamers waren al beschikbaar.
Kamers waren erg ruim en schoon.
Personeel erg vriendelijk.

Eten was prima maar werd na een weekje wel wat eentonig.

Zwembaden zijn schoon en groot alleen niet heel veel ligbedjes.

En als laatste natuurlijk de aapjes wat ontzettend leuk en schattig!

Beoordeeld op 26 februari 2020

Dit is het meest vriendelijke resort waar we ooit geweest zijn. Het perosneel is aan alle kanten behulpzaam. Verder is het qua eten goed maar eenvoudig. De cocktails zijn niet erg goed. Er wordt goedkope drank geschonken. In de avond is vanaf 21:00 uur alleen nog de Jettybar geopend, de andere barretjes zijn dan al gesloten. Wij zaten in een kamer aan de zwembad kant, het was daar erg, heel erg heet. op het terrasje voor de kamer zitten was niet erg aangenaam door de hitte, het zeewindje kwam niet aan deze kant van het resort om voor verkoeling te zorgen. De kamers zijn zijn ruim en er is airco dus dat is prima geregeld.
Alles samen bekeken raden we het aan, kies wel een kamer of huisje aan de zeekant indien mogelijk.
Ted, Sophie en Josephine.

Kamertip: choose sea side for the sea breeze
Beoordeeld op 22 februari 2020

1 week hier op vakantie geweest in combinatie met een Safari in Tanzania.

Het hotel heeft ruime kamers, erg vriendelijk en ook Nederlands sprekend personeel. De kamers zijn schoon en voorzien van een klamboe welke iedere avond wordt ingespoten en gesloten. De kwaliteit van de wifi is matig en niet betrouwbaar, maar dat is in heel Tanzania zo, dus hier niet uitzonderlijk.

Het zwembad is erg groot, schoon, maar met zeer weinig ligbedjes. Animatieteam is niet opdringerig, erg gezellig. De massages die het hotel bieden zijn zeker goed. Prijs/kwaliteit daarvan is goed.

Het restaurant is waar het mis gaat voor dit hotel. Vaak hetzelfde eten met de lunch als met dinner, dag in, dag uit. De kwaliteit is prima, behalve van het vlees. De kwaliteit van het vlees is ronduit slecht en erg wisselvallig. De ene dag rauwe kipnuggets en de andere dag compleet door en door gebakken rundvlees. Melding gemaakt bij de ober en alhoewel hij mij duidelijk begreep had ik niet het gevoel dat er wat mee gedaan zou worden. Dit uiteraard ook aangegeven bij het uitchecken.

Als ze de kwaliteit van het restaurant op peil brengen is dit hotel absoluut een 5 sterren waardering waard, maar helaas nu nog niet.

Beoordeeld op 22 februari 2020

Goed verblijf vriendelijke mensen geen stress nette kamers top locatie lekker eten wel op zijn afrikaans dus basis eten wel voldoende variatie in het eten 2 zwembaden klein en groot voldoende animatie

Kamertip: Alles is wat je nodig hebt zowel airco als kluis misschien een haardroger voorzien in elke kamer
Beoordeeld op 15 februari 2020

Een heerlijke week helemaal tot rust gekomen. Een prachtige plek en een fantastische temperatuur. Eindeloos zwemmen of lopen in de zee vanuit de Jetibar. Prima hapjes en drankjes, vriendelijke mensen en de geweldige schattige aapjes overtroffen alles. Dank voor de heerlijke week en we hopen nog eens terug te komen.