4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com164 US$
Expedia.com164 US$
eDreams78 US$
Priceline87 US$
CheapTickets164 US$
Travelocity164 US$
Beoordeeld op 20 december 2018 via mobiele applicatie

Wat een geweldig hotel mooi en schoon prachtige locatie maar ook het personeel zo vriendelijk allemaal maar vooral onze dank aan lucy monica en de manager amir jullie vriendelijkheid maakte onze vakantie compleet wij komen volgend jaar terug

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben 14 dagen op dit kleine resort verbleven en hebben de tijd van ons leven gehad de sfeer en accommodatie is geweldig.
Personeel heel vriendelijk en altijd bereid waar nodig te helpen.
Echt een paradijs op aarde.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 september 2018

Wij hebben zijn hier 4 nachten geweest. Een kleine lodge met een prachtig zwembad. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en het eten is heerlijk. Ook het personeel is fantastisch. Je kunt ook het dorpje bezoeken en er zijn een paar goede restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 31 augustus 2018 via mobiele applicatie

Na 8 dagen safari hier 4 nachten verbleven. Wat een prachtige oase van rust, erg leuke relaxte sfeer met daarbij erg leuke kamers! Opzet van The Loop is kleinschalig én dat is écht perfect gedaan! Verder is personeel super vriendelijk en het eten zowel 's ochtends, 's middags en 's avonds uitstekend. Écht een aanrader wat ons betreft voor een paar héérlijke dagen als afsluiting van vakantie in Tanzania!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018 via mobiele applicatie

Super mooi schoon en een prachtige ligging gelijk aan het strand waar de vissers met hun zelf gemaakte bootjes altijd druk bezig zijn erg mooi om te zien , het personeel doet er alles aan om je het naar je zin te maken met een glimlach ! Is echt genieten !

Datum van verblijf: januari 2018
Stefania N, Manager van The Loop Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Thank you so much for your review!!!! Hope to see you soon!!!
Big hug
Stefania