Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com110 US$
Booking.com109 US$
Priceline109 US$
eDreams109 US$
Travelocity110 US$
Orbitz.com110 US$
Beoordeeld op 12 februari 2021

Prima hotel. Het hotel heeft in de algemene ruimten wel een update nodig maar de kamers zijn prima. Het hotel ligt centraal tussen Amsterdam en Amersfoort pal aan de A1. De medewerkers zijn vriendelijk en erg behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 februari 2021

Ondanks Corona goede tijd in het hotel gehad. Ontbijtbuffet was erg uitgebreid, ook op door de weekse dagen. Zijn er totaal 5 nachten geweest. Goede Corona maatregelen in het hotel en restaurant. Enige minpunt de stortdouche, prefereer een gewone douche, zodat niet je haar iedere keer nat wordt tijdens het douchen.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 3 februari 2021

Netjes, vriendelijk personeel. Heerlijk eten en ontbijt. Fijne bedden. Extra dekbed was geen probleem. Enige minpuntje vond ik dat er geen veilige oversteek was naar het fietspad om de wandeling te starten.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 25 januari 2021

Top hotel met leuke kamers en mooie prijs. Eten was ook lekker door de hele dag heen! Bar was helaas eerder gesloten dan ze zeiden en er stond een nooduitgang open bij onze kamer zelfs nog na t aangegeven aan de receptie 2 keer. Verder helemaal top hotel met lekker bubbel bad op de kamer en goede schoonmakers!!!

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 24 januari 2021

Hebben deze week twee nachten hier overnacht. Prima kamer en erg schoon. Erg belangrijk in deze corona tijd. Aardige en hulpvaardige medewerkers. Veel parkeermogelijkheden en een goedkope benzinepomp naast het hotel. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: januari 2021