Beoordeeld op 5 maart 2020

Grote parkeerplaats. Fijn ontvangen bij aankomst. Wel een stukje lopen naar de mooie zeer ruime kamer, deze was schoon en voorzien van nieuwe badkamer, en een apart toilet. Heerlijke bedden. Ook het eten was goed.

Beoordeeld op 29 februari 2020

Prima hotel , goede service. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel met oog voor details.Verblijf met baby was top geregeld . Heerlijk eten. Goede centrale ligging . Ideaal voor bezoek aan Amsterdam. Mooie omgeving .

Beoordeeld op 22 februari 2020

Prima prijs/kwaliteit verhouding kamers en fijn dat hondje mee mocht.
Wij hebben er niet gegeten alleen ontbijt en dat was prima. Hotel is wel erg groot dus soms even zoeken naar de weg. Ook fijn dat er een Tinq tank station bij is met normale prijzen.

Beoordeeld op 16 februari 2020

Een romance arrangement met mijn man. Niet bepaald goedkoop maar leek ons even heerlijk. Vooraf doorgegeven dat ik zwanger was, in verband met een aangepast dieet.
Deze avond kregen wij ook een speciaal diner. Een blik op de kaart en de moed zonk me in de schoenen; wat ik normaal heerlijk zou vinden kon ik nu niet eten. Gelijk even de medewerker gevraagd of ik hierdoor kon wisselen naar een ander gerecht, al was het veel goedkoper dan het arrangement waar ik voor betaal. Kortaf antwoord dat het niet mogelijk is. Lijkt mij bijzonder aangezien het hele restaurant a la carte eet. De eerste 2 rondes waren enkel rauwe vis, rauw vlees en rauwe kazen. Vol honger zag ik mijn man genieten. Derde ronde gaf ik aan het vlees goed te doorbakken zodat ik ook lekker kon gaan eten. Vervolgens kreeg ik het geserveerd terwijl het bloed eruit liep. Weer geen eten, was al weer 2 uur later. De medewerker vroeg ons of alles smaakte, ik antwoordde dat ik geen idee heb aangezien ik 3 rondes enkel een paar plakjes stokbrood en enkele frietjes heb kunnen eten. Enige wat er gezegd werd is dat ze hopen dat het toetje het goed kan maken. Toetje was best lekker, maar voel me overrompeld door het disrespect en het negeren van problemen door het personeel. Voelde me enorm uitgebuit en belachelijk gemaakt. Soms begon ik er zo vaak over tegen het personeel dat ik het ongemakkelijk vond worden. Verder nooit meer wat over gehoord.

Beoordeeld op 13 februari 2020

Prachtige kamer met uitstekende badkamer. Aparte douche die zei goed te bedienen is, bubbelbad. Prima bed. Niets aan te merken op de kamer. De gang rook nogal muf, alsof daar gerookt was. Was in de kamer niets van te merken. Voor de rest niets dan lof.

• Reistype: Reisde voor zaken