“Lunch”
Beoordeling van Het Oude Raadhuis

Het Oude Raadhuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 Restaurants in Eemnes
Beschrijving: Of u nu zin heeft in een klein hapje, heerlijke lunch, of uitgebreid diner, bij "Het oude Raadhuis" staan wij voor u klaar. Een drankje drinken is mogelijk in onze sfeervolle bar. Vergaderen, feestje of receptie? In de Heerenzaal kunt u zorgeloos genieten van een verjaardag, feestje of bruiloft.
19 augustus 2021 beoordeeld

Zeer bescheiden lunchkaart. Slechts 4 mogelijkheden. Gekozen voor toast met gerookte zalm (€.13,50) zeer armzalig. Casino brood minimaal geroosterd en uiterst kleine portie verkleurde zalmsnippers. Prijs kwaliteit volledig uit balans. Op de aanmerking hierover werd uiterst onprofessioneel gereageerd. Geen aanrader dus!!

Datum van bezoek: augustus 2021

25 juli 2021 beoordeeld

Leuk terras met vriendelijke bediening, van binnen ziet het er sfeervol uit. Heerlijk geluncht. Goede uitsmijters, kleine lunchkaart.

Datum van bezoek: juli 2021
21 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke stek om buiten te dineren of te lunchen. De kaart biedt verrassende gerechten. Bijzondere combinaties van ingrediënten.
De carpaccio was erg goed van smaak. Bij de steak tartaar misten wij het “eitje”……en de hoeveelheid was minimaal…….de smaak was trouwens wel goed. De heilbot met een paar mosseltjes was prima. De rendang van oesterzwammen en kool is een top gerecht.
Jammer…dat ook hier de portie te klein was. waarom?…zo duur zijn deze ingrediënten niet…….
Enfin….ondanks dat wij niet geheel voldaan waren…komen wij toch terug in de hoop dat de chef wat guller is.

Datum van bezoek: juni 2021
24 mei 2021 beoordeeld

Het eten is erg goed en lekker en de bediening is top.
Heerlijk op het terras gezeten.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2021
2 oktober 2020 beoordeeld

We kwamen er toevallig langs na een vergadering, het was ongeveer de eerste dag na een nieuwe verscherping van de corona-maatregelen. Het restaurant bestond precies 5 jaar! We kregen een glaasje bubbels van het huis en ook tafelwater werd gelijk neergezet. Een beperkte, overzichtelijke kaart met leuke gerechten. Ik ging voor het vega-gerecht voor de lunch, wat een voorgerecht was. Ik had niet goed begrepen dat dit echt een "klein" portie zou zijn. Toen de borden uitgehaald werden en de serveerster vroeg of het genoeg was, kon ik niet anders dan toegeven dat het weliswaar zálig had gesmaakt, maar het niet helemaal voldoende was geweest. Ze stelde voor om nog een lekker broodje met een dip neer te zetten. Ergens voelde ik me wat bezwaard, maar ze gaf me het gevoel dat het echt geen probleem was.
Vond het een bijzonder gastvriendelijke "oplossing" en het ik ben echt super positief van deze lunch teruggekomen. Gastvrijheid dat heb je of je hebt het niet: hier is het ruim aanwezig en dat met een goede keuken, maakt dat ik het restaurant graag aan anderen aanbeveel!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Het Oude Raadhuis bekeken, bekeken ook

Eemnes, Utrecht Province
Blaricum, Noord-Holland

Eemnes, Utrecht Province

In Het Oude Raadhuis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.