Naina K

4,0 van 5 bollen7 apr 2024 beoordeeld
- Mooie douche
- Ruime kamer
- Goed ontbijt
- Mooie locatie in het bos om te wandelen, fietsen of lopen
- Prachtige fitness
- Ruim zwembad, sauna en tuin

Verbeterpunten:
- Hygiëne ondermaats zowel in de wellnessruimtes (vuile vloeren, ramen, meubilair,..) als in de kamer, stonk enorm naar honden (tapijt), en zelfs veel stof, spinnenwebben, en vlekken gemerkt, alsof er geen tijd was om te kuisen en te verluchten
Datum van verblijf: april 2024
5,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
  • Booking.com
0.0 km van Boshotel Vlodrop
Meer hotels in Vlodrop bekijken
Beoordeeld op 29 maart 2024

Aangenaam Hotel in het bos ,lekkere keuken en vriendelijk personeel.
Start van wandelen en fietsen, plannen beschikbaar in het hotel.
Prima kamer, en uitgebride welness met degelijk verwarmd zwembad, brubbelbad, en kinderbad.
Ook extra fietsstalling met slot en oplading.

Kamertip: Druk in het weekend rustig in de week
Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 12 maart 2024

Mooi hotel. Prachtig groot zwembad met een mooie sauna. Kamer was zeer goed. Goed verlichte badkamer met opbergruimte.
Goede uitvalsbasis om te fietsen en te wandelen. Ontbijt is prima. Diner iets minder voor een viersterren hotel. Ruime parking.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 21 november 2023

Week end geboekt als verassing voor m’n vriend die jarig was … een verassing was het maar geen aangename … hotel ruikt al muf van zodra je binnenkomt … is echt heel ouderwets en heeft totaal geen uitstraling …We kregen zonder achter te vragen een seniorenkamer , kamer zijn niet proper en meubilair is versleten … s avonds wilden we gaan slapen en we konden niet meeebin onze kamer .. deze deur zijn ze dan komen forceren en we kregen een andere kamer … vol spinnenwebben … en de tv zover weg dat je niets vanuit bed kon zien … geen tegemoetkoming gehad was volgens hen overmacht …ontbijt was een ramp … 35 min op eitjes moeten wachten en 40 min op spek …

Beoordeeld op 11 november 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel met een super lekkere wellness!
4 sterren is wat veel voor de kamer die je krijgt,
maar alles was lekker schoon en netjes.
ontbijt was goed niet uitgebreid maar wel vers en goed! Voor herhaling vatbaar!
Sochtend kan je lekker zwemmen of sporten en een heerlijke boswandeling maken je komt aan niks te kort hier!

Kamertip: Zwembroekie mee!
Beoordeeld op 1 november 2023 via mobiele applicatie

Hotel is leuk gelegen maar daar is ook alles mee gezegd. Kamer zat vol met vreemde insecten. Ze zijn ze komen verwijderen met een stofzuiger maar dat was tevergeefs. De kamer is ook helemaal niet proper! Overal stof en vlekken… en ik stel op dat vlak geen hoge eisen. Badkamer dateert echt van 30 jaar geleden, we hebben ons zelfs niet gedoucht. We hebben met moeite durven slapen daar en zijn daar zo snel mogelijk vertrokken. Restaurant ziet er wel proper uit maar de rest van het hotel zeker niet!
Wel heel vriendelijk personeel maar dat maakt het voor ons helemaal niet goed. Jammer maar nooit meer!

Kamertip: Niet gaan als je een propere plaats wilt om te slapen!