Volledig restitueerbaar voor do 14 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 15 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 1 november 2023 via mobiele applicatie

Hotel is leuk gelegen maar daar is ook alles mee gezegd. Kamer zat vol met vreemde insecten. Ze zijn ze komen verwijderen met een stofzuiger maar dat was tevergeefs. De kamer is ook helemaal niet proper! Overal stof en vlekken… en ik stel op dat vlak geen hoge eisen. Badkamer dateert echt van 30 jaar geleden, we hebben ons zelfs niet gedoucht. We hebben met moeite durven slapen daar en zijn daar zo snel mogelijk vertrokken. Restaurant ziet er wel proper uit maar de rest van het hotel zeker niet!
Wel heel vriendelijk personeel maar dat maakt het voor ons helemaal niet goed. Jammer maar nooit meer!

Kamertip: Niet gaan als je een propere plaats wilt om te slapen!
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 19 oktober 2023

Samen met een vriendin had ik een nachtje een luxe kamer (euro 190) geboekt. We hadden veel zin in een leuk uitje. De locatie is geweldig, een heel hoog seniorgehalte, het personeel is vriendelijk maar de kamer was onder de maat: spinnenwebben, niet schoon onder het bed, deuk in de muur, schade aan meubilair, asresten op de sofa, doodgeslagen muggen op de wanden, muffe kamer (honden zijn toegestaan), badkamer was niet schoon: doucheharen in de afvoer, bruine randen in de het sanitair. Douchecel had veel bruine, slijtageranden. De prijs beslist niet waard.
De klachtenprocedure is keurig verlopen. Het hotel erkent dat de kamer niet in orde was maar wil slechts een korting geven op een volgende keer. Daarmee zijn wij het niet eens. Jammer dat het zo is gegaan.
(ps. we hadden de klacht meteen bij aankomst gemeld)

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 16 oktober 2023

Super fijn hotel, schone en ruime kamer. Vriendelijk personeel. Lekker zwembad met ruime sauna, wel met badkleding groepslessen in zwembad en in de fitnessruimte. Er is ook nog een sauna waar je voor moet betalen, daar zijn wij niet geweest. Heerlijk ontbijt.... Mooi ligging in de natuur. Kortom een aanrader....

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 9 oktober 2023

Geen suite boeken, kamer wordt niet schoongemaakt!!. 3 dagen geen schoonmaak, elke keer weer vragen om handdoeken en toilet-papier. Probleem werd niet opgelost!! Echt stofwolken van wekenlang geen schoonmaak, kortom een heel smoezelige kamer. (kun je overigens ook geen suite noemen). Maar je moet wel de hoofdprijs betalen. Het lijkt erop dat de suites op de nominatie staan om gerenoveerd te worden, wordt ook hoog tijd. Zouden niet meer verhuurd mogen worden voor die prijs. Restaurant weinig keus en allemaal een beetje flauw van smaak. Wel erg prijzig, 3 gangen € 50,00. Indien we bovenstaande hadden geweten, hadden we een ander hotel geboekt .

Kamertip: Geen suite boeken. Vergane glorie en smoezelig
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 24 augustus 2023

Mooi gelegen hotel met hart voor honden. Honden waren niet overal welkom, wat we zeker begrepen, maar steeds was er een passend alternatief voorzien.
Mooie, verzorgde en zeer propere kamers.
Ontbijt was meer dan voldoende. We hebben 's avonds in het restaurant gegeten. Het was geen grote kaart (hoeft ook niet) maar wat we voorgeschoteld kregen was zeker dik in orde. Niet vergeten, de prijs was best schappelijk.
Omgeving is zeer bosrijk en nodigt uit om te wandelen op zeer goed begane paden.

Datum van verblijf: augustus 2023