“goede eet gelegenheid”
Beoordeling van La Famiglia

La Famiglia
Geclassificeerd als nr. 28 van 69 Restaurants in Harderwijk
14 maart 2020 beoordeeld

Een fantastische eetgelegenheid waar het personeel fantastische is.
Hadden een voorgerecht besteld maar bleek dat wij een fout gemaakt hadden met bestellen.dat werd netjes opgelost door ons tog het voorgerecht voor te zetten welke we bedoeld hadden. Het eten was fantastisch vooral de tournedos van de ossenhaas is de aanrader

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen was de lasagne helaas niet zoals gewenst, dit kan natuurlijk eens gebeuren. Helaas was de reactie hierop erg teleurstellend en wilde het personeel niet met ons meedenken naar een oplossing. Al eens eerder hier gegeten, en toen een prima maaltijd gehad alleen door vanavond zullen ik en mijn vriendinnen hier niet nog eens terug komen. Een excuses was hierin op zijn plaats geweest, maar helaas...

Datum van bezoek: maart 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier na een wandeling lekker gaan borrelen. Genoeg lekkere keuze en prima wijn op de kaart staan. Goede prijs/kwaliteit. We hebben ook een pizza besteld en hier was de bodem iets van aangebrand. We hebben deze teruggestuurd en ze hebben een nieuwe gemaakt. Erg lekkere pizza overigens. Prima opgelost.

Datum van bezoek: januari 2020
26 november 2019 beoordeeld

Al meerdere keren heel lekker gegeten hier. Prima keuze op de kaart. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: november 2019
29 september 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, echt leuk en vriendelijk personeel en er hangt een hele gemoedelijke gezellige sfeer!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die La Famiglia bekeken, bekeken ook

In La Famiglia geweest? Deel je ervaringen!