“Koek en Zopie”

Paviljoen de Posbank
Geclassificeerd als nr. 7 van 16 Restaurants in Rheden
Keukens: Nederlands
22 januari 2021 beoordeeld

Helaas was het Paviljoen gesloten vanwege de corona maatregelen. Voor wandelaars als wij jammer want het is een mooi rustpunt tijdens een lange wandeling met dito beklimmingen. Maar niet getreurd. Natuurmonumenten (eigenaar) heeft een Koek en Zopie ingericht voor de deur. Goede koffie, lekkere koeken. Snelle bediening ondanks redelijke drukte. Goede organisatie dus. Dus na de pauze weer vrolijk verder gewandeld.

Datum van bezoek: januari 2021

30 september 2020 beoordeeld

Enkele jaren hier geweest. En dat was ideaal tijdens onze fietstocht. Dit keer liep het anders (door Corona). Begeleidt naar binnen (als je dat zou willen), anders bediening buiten aan "balie". Niks mis mee. Even in de rij en een beetje geduld. Het was mooi najaarsweg dus een plekje buiten gezocht. Beperkte keuze op een minimale kaart. Toch kon bestelling vlug en goed worden aangeboden.
Ga zo weer terug.

Datum van bezoek: september 2020
16 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ga hier niet heen!!! Klein stukje (!) cheesecake en dan €4,25 vragen en dan ook nog serveren in een papieren zakje. Koffie €3,50. Mensen bestel hier niks!! Gauw door fietsen nadat je van de omgeving hebt genoten.

Datum van bezoek: september 2020
21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige wandelroute door de hei die op dit moment van het jaar prachtig in bloei staat, veel wandelaars die dit ook graag willen zijn. Zeer de moeite waard

Datum van bezoek: augustus 2020
10 augustus 2020 beoordeeld

We kwamen hier voor een koffie na een ochtendwandeling. Koffie 3,25 en capacino 3,50. Geen koekje en geserveerd in een papieren bekertje. Smaak en sterkte was goed. Maar voor iemand die niet werken voor zijn centen veel te prijzig.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Paviljoen de Posbank bekeken, bekeken ook

In Paviljoen de Posbank geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.