“Prachtige wandelroute ”

Paviljoen de Posbank
Geclassificeerd als nr. 7 van 16 Restaurants in Rheden
Keukens: Nederlands
21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige wandelroute door de hei die op dit moment van het jaar prachtig in bloei staat, veel wandelaars die dit ook graag willen zijn. Zeer de moeite waard

Datum van bezoek: augustus 2020

10 augustus 2020 beoordeeld

We kwamen hier voor een koffie na een ochtendwandeling. Koffie 3,25 en capacino 3,50. Geen koekje en geserveerd in een papieren bekertje. Smaak en sterkte was goed. Maar voor iemand die niet werken voor zijn centen veel te prijzig.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 juni 2020 beoordeeld

Prima plek om naar toe te fietsen. En natuurlijk Coronaregels maken het niet leuker. Koffie is duur, gevulde koeken zijn prijzig. En op het bord staat "liever pinnen". Maar als je dan contact wilt betalen dan hebben ze geen wisselgeld. Dat geloof je toch niet. Geen wettige betaalmiddelen in huis?

Datum van bezoek: juni 2020
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks alle drukte toch met een beetje toeval een mooie Seat richting uitzichtpunt...prima koffie snelle service ondanks drukte

Datum van bezoek: december 2019
6 november 2019 beoordeeld

Er drupt water uit het plafond op je hoofd.
De mooiste ruimte was afgezet ivm reservering waar toen wij weggingen 30 min later nog steeds niemand zat.
Bediening: sloppy, druk met telefoon half oor voor de klant.
Sfeer: was rommelig en druk.
Lunch besteld; graag de koffiebij de lunch; o eh dat moet dan straks.
De lunch... die was niet volgens afspraak.Er zat wel ui op en niet zo'n beetje.
komt de lunch terug: ui eraf geschraapt.
GOED< HIER KOM IK NIET TERUG VOOR MIJN LUNCH>

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Paviljoen de Posbank bekeken, bekeken ook

In Paviljoen de Posbank geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.