“Heerlijke koffie stop...wel druk”
Beoordeling van Paviljoen de Posbank

Paviljoen de Posbank
Geclassificeerd als nr. 7 van 16 Restaurants in Rheden
Keukens: Nederlands
30 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks alle drukte toch met een beetje toeval een mooie Seat richting uitzichtpunt...prima koffie snelle service ondanks drukte

Datum van bezoek: december 2019

6 november 2019 beoordeeld

Er drupt water uit het plafond op je hoofd.
De mooiste ruimte was afgezet ivm reservering waar toen wij weggingen 30 min later nog steeds niemand zat.
Bediening: sloppy, druk met telefoon half oor voor de klant.
Sfeer: was rommelig en druk.
Lunch besteld; graag de koffiebij de lunch; o eh dat moet dan straks.
De lunch... die was niet volgens afspraak.Er zat wel ui op en niet zo'n beetje.
komt de lunch terug: ui eraf geschraapt.
GOED< HIER KOM IK NIET TERUG VOOR MIJN LUNCH>

Datum van bezoek: november 2019
3 november 2019 beoordeeld

We hebben hier toch wel geluncht, maar de boventoon werd gevoerd door een weinig enthousiaste medewerker. Bij binnenkomst stond ze gefocust op haar telefoon al midden op de trap en verontschuldigden we ons dat we haar stoorden. Daarna kregen we haar ook nog eens aan tafel. Zonder aankijken werden de bestellingen verveeld opgenomen. Ik slikte mijn vraag of ze haar werk leuk vindt in. Het eten was verder prima en de wat oudere bezorger daarvan ook. Toch nog een keer ergernis, omdat we bij Miss verveeld moesten afrekenen.

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

Al zo vaak hier geweest. Hele fijne tussenstop tijdens rondje Posbank van 5,5 km (zwarte route). Zowel binnen als buiten op het riante terras kun je goed vertoeven. Hond mag ook mee! Snelle bediening en goed eten.

Datum van bezoek: oktober 2019
12 oktober 2019 beoordeeld

In mooie stijl gebouwd restaurant midden in de Posbank.
Mooi gelegen op soort van heuvel. Voldoende parkeergelegenheid en uitvalsbasis voor mooie wandelingen. Aardige en gastvrije bediening.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Paviljoen de Posbank bekeken, bekeken ook

In Paviljoen de Posbank geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.