“Respect!”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 9 van 49 Restaurants in Heerenveen
Keukens: Internationaal
16 maart 2020 beoordeeld

Mijn complimenteren over hoe jullie het met de plotselinge maatregel ivm Corona hebben opgelost! Kan niet anders zeggen! Hopelijk tot heel snel, en sterkte in deze tijd..
Bedankt voor het geven van een onvergetelijke (in alle opzichten) avond!!!!!!

Datum van bezoek: maart 2020

13 maart 2020 beoordeeld

Goede service gehad bij een ongelukje van de vorige keer. Hierover fijn contact met de baas gehad en tot een hele goede oplossing gekomen.
Hierna weer heerlijk met een vriendin bij Pata Negra gegeten. De tapas is altijd goed, vriendelijk personeel en ik kom zeker vaker eten!

Datum van bezoek: maart 2020
9 maart 2020 beoordeeld

Ze werken met een vaste prijs voor zoveel je kan eten. Het is een leuk concept en de gerechten waren prima en gevarieerd. Je kan zelf het tempo bepalen waarop de gerechten geserveerd worden. Het verdiend aanbeveling om te reserveren.

Datum van bezoek: februari 2020
21 februari 2020 beoordeeld

Samen met een vriendin gereserveerd voor een avondje tafelen bij Pata Negra Heerenveen. Ontvangst en bediening prima, al was de heer van dienst soms wel iets te aanwezig met knipoogjes en dergelijk.
Eten was grotendeels goed. Goede porties, prima smaak. Alleen de compleetheid was soms ver te zoeken. Waar de kaart dan diverse ingrediënten vermeldde, bleken deze niet altijd aanwezig of nauwelijks waarneembaar. Kwam daardoor wat goedkoop of gehaast over. Maar zoals gezegd, smaak en presentatie verder prima.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 december 2019 beoordeeld

Wij eten hier vaker en ook deze keer weer ontzettend genoten! Het eten is lekker, de kaart veranderd vaker waardoor er ook weer wat nieuws te proeven is. De bediening is vriendelijk. Onwijze aanrader! Wij komen zeker in het nieuwe jaar terug

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Pata Negra Heerenveen bekeken, bekeken ook

In Pata Negra Heerenveen geweest? Deel je ervaringen!