Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.379)
Beoordelingen filteren
1.379 resultaten
Waardering van reizigers
741
382
148
58
50
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
741
382
148
58
50
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.379 beoordelingen
Beoordeeld op 16 maart 2016 via mobiele applicatie

Hier vier nachten geweest met de familie, mooi hotel maar voor een vier sterren hotel mag je wel meer verwachten. Personeel veels te druk en geen tijd om aardig en netjes te doen. Zwembad niet inclusief, daar moet je per keer nog eens 24 euro voor betalen, omdat ze zichzelf meer vinden dan een zwembad... Jammer van zo'n mooie plek

Datum van verblijf: maart 2016
Reistype: Reisde met familie
Bedank renzbas
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 maart 2014

Zeer goed en centraal gelegen hotel.
Uitmuntend buffet restaurant. Personeel is ook heel vriendelijk.
Standaard kamers zijn een beetje aan vernieuwing toe, maar toch heel schoon en goed verwarmd. Echt de moeite waard.

Datum van verblijf: april 2013
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank jokeniestadt
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Fernando Preto ... M, Guest Experience Manager van Melia Sol y Nieve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2014
Google-vertaling

Dear Jokeniestadt,

It is great to hear that you had an enjoyable stay with us and it is a pleasure for us to know that you were delighted with the hotel facilities and our staff.
We are constantly working on providing our very best services for our guests, and we are glad to see that our attempts are appreciated.

We thank you for your recent visit and we hope to welcome you soon,

Your sincerely,

FERNANDO PRETO
GUEST EXPERIENCE MANAGER

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 maart 2014

Ons derde jaar op rij skiverlof op de Sierra Nevada, prachtig weer, uitstekende pistes. We verbleven in het hotel Sol y Nieve in de level area. Het comfort op de kamer is uitstekend.
Een ruime keuze s'morgens bij het ontbijt.
De keuze van het avondeten was voldoende groot, echter de kwaliteit en de bereiding van het eten liet te wensen over. Koude en niet gare gerechten werden geserveerd...Er is geen ziel bij de uitvoerders ( koks en hulpkoks).
Doe er wat aan!

Kamertip: The level area is uitstekend.
Datum van verblijf: maart 2014
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Filipe62
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Fernando Preto ... M, Guest Experience Manager van Melia Sol y Nieve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2014
Google-vertaling

Dear Filipe62,

It has been very kind of you, that you took the time to let us know about your experience at our hotel. We are very happy to know that you have enjoyed your stay with us and we are really sorry for not having reached your expectation with respect the dinner during your last stay. We take into account your suggestions in order to improve our service. Tripadvisor is a very useful tool not only for travelers but also for us, we can detect the areas in which we have to focus our effort to improve our services.

It would be a pleasure for all the Meliá Sol y Nieve team to welcome you back in a near future.

Your sincerely,

FERNANDO PRETO
GUEST EXPERIENCE MANAGER.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 20 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JoseLuisJimenezMelia, Director de Relaciones con Clientes van Melia Sol y Nieve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
JoseLuisJimenezMelia, Director de Relaciones con Clientes van Melia Sol y Nieve, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken