“Wat een heerlijk restaurant!”

INCHIOSTRO Restaurant | Lounge Bar
Reserveer een tafel
ma 28/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 161 Restaurants in Peschiera del Garda
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijk restaurant! Heerlijk gegeten en de bediening is zeer kundig en heel erg vriendelijk! Deze ervaring zullen we niet snel vergeten. De truffelrisotto was er een met een gouden randje!

Datum van bezoek: augustus 2020

29 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vakantie in Peschiera is niet compleet als we hier niet zijn geweest.
Als je een visliefhebber bent dan kun je
hier niet voorbij lopen.
Topkwaliteit eten en supervriendelijk personeel.

28 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed vis restaurant. Alles super vers en smaakvol. Aanrader! Heerlijk gegeten. Inktvis, tonijn, zeebaars. Mooie opmaak. Lust voor t oog. Smaak is geweldig!

5 juli 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Spreken minimaal 3 talen (Italiaans, Engels, Duits) spreek zelf wat Italiaans dus kon mij prima redden. Eten is super, unieke combinaties. Vis van de dag wordt aan tafel getoond inclusief uitleg. Ook zeer mooie wijnkaart. 1 michelin ster waardig

12 oktober 2019 beoordeeld

Tijdens ons vakantieverblijf aan het Gardameer deden we een uitstap naar Peschiera del Garda.De keuze van het restaurant op de middag was snel gevonden.Het personeel was bijzonder gastvrij en inschikkelijk voor buitenlanders (vooral wat de communicatie betrof). Het voorgerecht was voor ons een innovatie (rauwe vis met sinaasappelsaus). De "Pieterman" in de oven was bijzonder van smaak.
Inchiostro is zeker een bezoek overwaard voor de vriendelijkheid van het personeel en de fijne verzorgde keuken. Ook de afrekening viel bijzonder mee!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die INCHIOSTRO Restaurant | Lounge Bar bekeken, bekeken ook

Peschiera del Garda, Provincie Verona

In INCHIOSTRO Restaurant | Lounge Bar geweest? Deel je ervaringen!