Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 17 mei 2016 via mobiele applicatie

Dit charmant hotel is heel verzorgd en heeft vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel heeft alle nodige accomodatie en de grote kamers worden heel proper gepoetst. De badkamers zijn een beetje gedateerd maar ze zijn niet versleten of vies, gewoon een beetje oudbollig, alhoewel er een perfecte douche met bubbelbad is.

Lekker eten en superontbijt. Mooie wellness met ontspannende massages.

Een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 26 oktober 2015

Centrale ligging voor bezoek aan Umbrie. Uitstekend restaurant in hotel, stijlvol en niet overdreven duur. Ook de (goedkopere) U Wine Bar is een aanrader. Onze kamer was zeer groot met zithoek maar niet erg gezellig. Zeer rustig hotel, groot en, helaas, vrij ongezellig. Voor wie 's avonds graag op wandelafstand een leuk restaurantje opzoekt om de Italiaanse sfeer op te snuiven komt er in Torgiano bekaaid af. Het is er doods. Wij verbleven er 7 nachten en dat was meer dan genoeg.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 16 augustus 2015

3 nachten verbleven in dit kwaliteitsvol hotel. Wat moeite gehad om de parking van het hotel te vinden (ligt op openbare parking met gereserveerde plaatsen voor het hotel), maar uiteindelijk wel makkelijke toegang tot het hotel via de achteringang. Aangenaam doolhof van gangetjes om tot aan de receptie te geraken. Vriendelijk onthaal en gratis welkomstdrankje gekregen. Begeleiding tot aan onze kamer (was wel nodig de eerste keer, wegens 2 verschillende liften nemen). Kamer ruim, proper en voorzien van airco. Wifi ok. Een zéér uitgebreid ontbijtbuffet (oa zelf wafeltjes bakken). Veel vers fruit (aardbeien!).
Zwembad groot genoeg en aangename ligzetels onder de olijfbomen in de tuin. Praatgrage en behulpzame poolboy. Mogelijkheid tot lunchen langs het zwembad, hebben we één keer gedaan. wel weinig restaurantjes op wandelafstand.
Kleine fitness ruimte met 7-tal hoogwaardige toestellen.
ook klein binnenzwembad, maar niet uitgeprobeerd.
Het restaurant ook niet geprobeerd, dat zag er een beetje te stijfjes uit voor ons op vakantie.

Kamertip: zorg dat je vroeg aan het ontbijt bent, dan kan je een tafeltje op het terras nemen
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Zo goed als geen opmerkingen. We konden helemaal tot rust komen in dit hotel. Het personeel was zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. De kamers waren in orde en groot genoeg. Aan het zwembad was er voldoende ruimte om te zonnen maar ook genoeg schaduw onder de olijfbomen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Super goed verblijf gehad! Enorm vriendelijk personeel. Heel behulpzaam. Oase van rust. Ik kom er zeker terug! Perfecte uitvalbasis om Umbrië te bezoeken. Zalig uitzicht vanaf het zwembad. Er is ook een heel lekker restaurant bij: L'U winebar. Op en top Italiaans eten voor een super goede prijs.

Datum van verblijf: augustus 2015