Agriturismo Vecchio Borgo di Inalbi(Impruneta)(Heel veel waar voor je geld!)
117 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Relais Villa Olmo(Impruneta)(Heel veel waar voor je geld!)
145 US$
  • Gratis parkeren
Residenza il Colle(Impruneta)(Heel veel waar voor je geld!)
126 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Bellavista Impruneta(Impruneta)(Heel veel waar voor je geld!)
94 US$
90 US$
Hotel Villa Cesi(Impruneta)
111 US$
Travelocity
  • Gratis parkeren
Agriturismo Olmi Grossi(Impruneta)(Heel veel waar voor je geld!)
93 US$
83 US$
  • Gratis parkeren
B&B Sei Cipressi(Impruneta)(Heel veel waar voor je geld!)
80 US$
A Casa di Leo(Impruneta)
78 US$
26 augustus 2014 beoordeeld

We zijn hier 5 nachten gebleven. Wat een geweldig appartement. We verbleven in appartement Botticelli. Ruim, schoon, luxe en van alle gemakken voorzien! Complex ligt ideaal om omgeving te verkennen. Je bent zo in Florence. Prima werkende Wifi. Heerlijk zwembad in mooie tuin met super uitzicht over de omgeving. Kunnen geen enkel negatief punt opnoemen. Vonden het jammer dat we na 5 nachten weg moesten.

Kamertip: Kamers met eigen privé tuin! Heerlijk….
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
5 augustus 2012 beoordeeld

Wij verbleven 2 weken in het Classis Garden Appartment. Heerlijk ruim en schoon appartement met prive tuin. Geweldig uitzicht over Florence. Top locatie om de Toscane te ontdekken. Bus stopt voor de deur om je binnen 20 minuten in centrum van Florence te brengen. Gratis Wifi beschikbaar. Beheerder heet je hartelijk welkom en geeft geweldige tips om de omgeveing te ontdekken.

• Verbleef: juli 2012, reisde met familie
5 augustus 2011 beoordeeld

Ons verblijf in villa torre rossa was fantastisch! Vriendelijke ontvangst door de zeer sympathieke Elisa :) Het appartement is zeer proper. Je kan vlakbij de bus nemen naar Firenze, een zeeer handige faciliteit. Ook het zwembad en het domein zijn prachtig! Samengevat: een zeer rustige, ontspannende vakantie in een rustige omgeving, en toch vlakbij Firenze!

• Verbleef: juli 2011
6 augustus 2017 beoordeeld