“Heerlijk eten in een gezellige en warme sfeer”
Beoordeling van Il Galletto Di Camigliano

Il Galletto Di Camigliano
Geclassificeerd als nr. 2 van 78 Restaurants in Montalcino
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dorpje met eigenlijk alleen dit restaurantje. Warm ontvangst door zoon en vader. Prachtig uitzicht, wat een rust daar. Met als toetje een vos die iedere avond even komt kijken of hij nog eten krijgt. Eten was heerlijk vers. De dochter vond de pasta carbonara net wat minder maar voor de rest heerlijke ravioli en beef. Een aanrader.

18 augustus 2017 beoordeeld

Op 20/07/17 vierden we hier onze 25ste huwelijksverjaardag samen met onze kinderen. We hadden een schitterende avond, heel lekker gegeten, rustige locatie met prachtig uitzicht op de omgeving. Maar bovenal: heel vriendelijke ontvangst gekregen, we werden echt verwend... en kregen zelfs een medaille voor "moed en zelfopoffering" toen we vertelden wat we kwamen vieren. :)
Nogmaals heel hartelijk dank aan Antonella en Massimo, wij kunnen hun restaurant aan iedereen aanbevelen!

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week een heerlijke lunch gehad in Camigliano. Het ligt wat verder af van de toeristische routes maar daardoor des te leuker. Heerlijk gegeten onder gezelschap van hondje Luca, zeer vriendelijke familie die je ontvangt, kookt en bedient. Zeker een aanrader!

13 augustus 2016 beoordeeld

Lekkere pasta en vriendelijke mensen! Het uitzicht over de heuvels is prachtig, een unieke ervaring voor ons.

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke mensen. Super lekkere pasta. Prachtig uitzicht over het landschap. Wij vinden dit zeker een aanrader, ook met kindjes!

Reizigers die Il Galletto Di Camigliano bekeken, bekeken ook

Sant'Angelo in Colle, Montalcino

In Il Galletto Di Camigliano geweest? Deel je ervaringen!