“Één woord: wauw!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de eerste moment dat je zit, geniet je al van het schitterende uitzicht. De bediening is erg vriendelijk en voorziet je meteen van water. Bij de menukaart krijg je een dikke oude boek met ontelbare wijnsoorten in. Iedereen vindt hier ongetwijfeld een wijn naar zijn smaak. Ze hebben wijn van zeer verschillende druiven en ook enorm uiteenlopende prijsklasse. Het stoofpotje van rund in Barollo-wijn was uitmuntend! Ook de spaghetti met geitenkaas van mijn partner was super! Wij hebben hier van elk moment genoten. Een echte aanrader!

1 juli 2017 beoordeeld

Het restaurant heeft een fantastisch uitzicht. Daarom zeer aantrekkelijk voor lunch. Eten is niet bijzonder en relatief duur. Bediening vriendelijk maar enigszins traag.

25 augustus 2016 beoordeeld

wat een genot om hier te mogen eten: het prachtige eten in deze geweldige sfeer. bediening is lokaal maar eg professioneel. een geweldig glas brunello gedronken

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mocht je wat zoeken rond Montalcino voor lunch of diner, zoek niet verder!
Dit was voor mij de 4e keer bij Boccon di Vino en nu eens een recensie waard.
Allereerst is de ligging fenomenaal. Een breed uitzicht over de Toscaanse heuvels aan de rand van Montalcino. Gerund door een familie die verstand heeft van lekker eten én drinken.
De menukaart wordt vergezeld door een dik boekwerk (wijnkaart) met heel veel verschillende etiketten van wijnhuizen uit de regio. Het mooie is dat van alle aanwezige wijn de jaartallen en prijs met de hand zijn genoteerd. In echt alle prijsklasse is wat te vinden.
Ook het eten is van een zeer goed niveau. Op de kaart staan verschillende lokale gerechten even als typisch Italiaanse gerechten die op een menukaart niet mogen ontbreken, maar dan wel met een eigen touch.
Die bediening is aardig en zeer gastvrij.
Bij een volgens bezoek aan de regio staat een bezoek aan dit restaurant van mij al weer vast. Boccon di Vino it is!!

26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier de lunch genoten en alhoewel deze werd onderbroken door noodweer, nam de bediening de nieuwe omstandigheden met verve ter hand. Ook toen de stroom en de telefoon uitvielen (geen cc's meer dus), bedorf dat niet het humeur. Zaak zat wel afgeladen met Amerikanen die met busjes werden afgezet. Als je echte authenticiteit zoekt, moet je misschien een blokje verder rijden. Prima pasta's en een prachtig voorgerecht van millefeuille met kaas en lardo. Prachtige wijnkaart van 11 tot 1100 euro de fles. Wij hadden een goede witte fumaio die met dezelfde zorg werd ingeschonken als een Brunello van 1000 euro.

Reizigers die Ristorante Boccon DiVino bekeken, bekeken ook

Sant'Angelo in Colle, Montalcino

In Ristorante Boccon DiVino geweest? Deel je ervaringen!