Beoordeeld op 17 september 2015

Professioneel en zeer vriendelijk en gedienstig personeel.Eten van zeer hoog niveau in alle restaurants.Perfect onderhouden resort.Zeer mooi strand ,heel proper, wel te betalen,dit zou voor de gasten van het hotel wel gratis mogen zijn.Uitstap met wagen naar Alghero gedaan schitterende stad is zeker het 1'30ur rijden waard.

Kamertip: Kamer op het gelijkvloers met zeezicht
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 september 2013

Dit hotel heeft alles om een prachtvakantie door te brengen. Zeer mooie en nette kamers. De bufetten zijn echt met alles erop en eraan en de keuze is enorm. Zeer vriendelijk personeel ! Ik kan geen enkel minpunt opsommen... 2 zwembaden, mooie thalasso, het strand is op wandelafstand. Een echte aanrader !!

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 mei 2012

Hotel Marinedda is een resort op een mooie zeer rustige locatie aan de prachtige noordkust van Sardinië, pal aan zee. De opzet is wijds, de kamers zijn verspreid over het mooie terrein. In de spa staat alles in het teken van thalasso (behandelingen met vers verwarmd zeewater). De kamers zijn luxe ingericht, het eten is prima. Rustig wandelen over het terrein is heerlijk.

• Verbleef: mei 2012, reisde alleen
Beoordeeld op 5 augustus 2011

Prachtig gelegen hotel, het is een plezier om door de hoteltuinen te wandelen, met zicht op zee.... Het eten, vooral 's avonds is van uitzonderlijk hoge kwaliteit. Ook de lunch aan de snackbar is goed, veel beter dan wat elders als 'snacks' verkocht wordt, met superverse salades enzo, voor een euro of 7. Het ontbijt vond ik het minste van de maaltijden, maar zeker goed genoeg.

Het animatieteam is zeer goed, heel vriendelijk met de kinderen. De miniclub vond ik weliswaar niet zo'n aantrekkelijk gebouw. Klein en donker. Maar de glimlach van de meisjes maakte veel goed en onze kinderen waren verslingerd aan de minidisco 's avonds. Daarna volgt meestal nog een leuke show.

Iets minder was de hulp aan de receptie, die nogal stroef verliep, bijvoorbeeld als je iets wou boeken zoals een cruise. Ook aan het schoonheidsinstituut doen ze nogal rigide, bijvoorbeeld als je voor een last minute boeking komt. Maar verder alle lof over dit insitituut, goede behandelingen, mooie hammam...

Ik ben al in hotels geweest die nog net iets mooier en luxueuzer waren, maar toch heeft Marinedda mijn hart gestolen. Er hing een leuke, relaxte, fijne sfeer die ons gezin zeer bevallen is. Dat mag natuurlijk wel voor de prijs. Het was niet goedkoop, maar ter plekke gelden geen woekerprijzen voor drank, bijv. 1 euro voor een flesje water vind ik oké.
Wie van koffie houdt, ten slotte, is aan het juiste adres: de barman serveert heerlijke cappucino's!

Verbleef: juli 2011, reisde met familie
Beoordeeld op 24 juni 2010

Aangenaam hotel met een prachtige ligging, op 1u30min rijden van de luchthaven van Alghero. Goed ontbijt, verfijnd avondmaal & niet overdreven duur qua verteer. Niet aan te raden voor mensen die slecht te been zijn (dit geldt trouwens voor gans de bestemming). Het hotel is niet goedkoop, maar je bent dan ook wel op de unieke bestemming Sardinië !

Verbleef: juni 2010