“heel bijzonder om door deze historische straat te lopen”
Beoordeling van Street of the Knights

Street of the Knights
Geclassificeerd als nr. 3 van 71 dingen om te doen in Rhodos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
14 september 2018 beoordeeld

bij een bezoek aan de stad rhodos mag je een wandeling door de historische ridderstraat niet missen.Tip ; wandel na een bezoek aan de oude stads muur van oven naar beneden

8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig stukje van de stad om overheen te wandelen. Lekker wat schaduw en rust nadat je in het kasteel bent geweest.

5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke plaats om er te wandelen. Rustig en genoeg schaduw als je daar nood aan hebt. Niet teveel bergop wat vaak wel is in Rhodos.

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi staat waar we met zijn twee heerlijk 2 uurtjes hebben vertoeft. Weg van de massa toerisme. Heerlijk

Bekijk meer beoordelingen
13 juli 2018 beoordeeld

Mooi en rustig historisch straatje, al had ik nou niet het idee terug te gaan in de tijd zoals sommige recensies suggereren. Echter wel de moeite waard als je echt geïnteresseerd bent in de oude stad. Opvallend hoe weinig mensen hier lopen vergeleken bij de winkelstraatjes...

In Street of the Knights geweest? Deel je ervaringen!